דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

הברנז'ה | מדור הרכילות העסקית של אתר חדשות מרכז הבנייה הישראלי

רביב כנר עם אפי קפיטל נדל"ן, פרויקט תיירותי בערד, תחילת בנייה ליד המסעדות של רמת החייל, הרצאות בטכניון, ומבצע לדירה – באי השכן

שיתוף‭:‬

הקמפיין של הזמר רביב כנר
הקמפיין של הזמר רביב כנר
הקמפיין של הזמר רביב כנר
הקמפיין של הזמר רביב כנר
הקמפיין של הזמר רביב כנר
הקמפיין של הזמר רביב כנר

פרזנטור חדש על רקע המלחמה. חברת אפי קפיטל נדל"ן בחרה בזמר רביב כנר כפרזנטור של החברה לקמפיין מיתוגי, בצל מלחמת "חרבות ברזל". הקמפיין מאופיין במסר פשוט וחשוב של המשך הבנייה והפיתוח של ישראל, במיוחד בימים אלו של לחימה על ביטחון הבית.

הקמפיין צולם כולו באחד מאתרי הבנייה של החברה באשקלון, שספגה רקטות רבות במהלך המלחמה. לאור המצב הקיים הוכן תסריט ייחודי תחת הסלוגן "כשהם מנסים לפגוע לנו בבית, אנחנו בונים מצפון ועד דרום". הקמפיין חושף את הפרויקטים החדשים של החברה לצד הקיימים, שמסתכמים באלפי יחידות דיור ב-42 פרויקטים שונים ברחבי הארץ. הקמפיין שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה והאתרים השונים, הופק על ידי משרד הפרסום והמיתוג Sabio, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.

אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע שפעילה ב-23 ערים שונות בישראל עם כ-7,200 יחידות דיור בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, לצד כ-180 אלף מ"ר של נדל"ן מניב – משרדים ומסחר.

הבעלים של אפי קפיטל נדל"ן אפי שקדי יחד עם הזמר רביב כנר (צילום: ישראל כהן)

סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן, עינב כהן: "כחברה הרואה בחשיבות יישוב הארץ והמשך בניית המדינה כערך נעלה, דווקא בתקופה הנוכחית, לצד הרצון של האויבים מסביב להוביל להרס ושנאה, חשוב לנו להעביר מסרים של אופטימיות, לכידות, אהבה ואחדות. רביב כנר כיוצר וזמר בעל אישיות מיוחדת הנלחם למען הגנת המולדת, מסמל עבורנו בדיוק את המסרים הללו. בנוסף, החשיבות שלנו לצלם באתר בנייה שלנו בעיר שנפגעה קשה מההפגזות אינה מקרית, אנחנו נמשיך בבנייה מצפון ועד דרום ביתר שאת ועוז ממה שעשינו עד כה".

מדרימים לערד. החברה הממשלתית לתיירות ערכה בימים האחרונים סיור קבלנים במסגרת מכרז למציאת קבלן לביצוע פרויקט התיירות "תצפית סף המדבר" ליד ערד. הפרויקט, שעלותו הכוללת מוערכת במיליוני שקלים, יכלול שבילי הליכה רגליים, שבילי רכיבה לאופניים, אזורי מנוחה ונקודות תצפית על מדבר יהודה.

מדובר בפרויקט תיירותי חשוב באזור ערד וים המלח, ובזרוע הביצוע של משרד התיירות אומרים שהוא בעל חשיבות אסטרטגית מן המעלה הראשונה. "תצפית סף המדבר" תהווה זרז חשוב לפיתוח מיזמים תיירותיים נוספים בתחומים, כגון הסעדה, הדרכה, פעילויות אתגר ומקומות לינה בערד. הפרויקט שמבוצע בשיתוף עם עיריית ערד, יעניק גישה נוחה למטיילים לנקודות תצפית.

המיזם בערד
אלעד ארנפלד, מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות (צילום: לילך ברעם)

בשנים האחרונות החברה הממשלתית תיירות משקיעה משאבים רבים בפיתוח תשתיות תיירות בדרום הארץ, בדגש על הנגב. פיתוח זה מגיע על רקע התחזקותו של הנגב כמוקד פנאי ותיירות שמושך מבלים מכל הגילים.

מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, אלעד ארנפלד אומר כי "בימים בהם המשק מתמודד עם השלכות המלחמה, אנו רואים חשיבות רבה להמשיך לפעול ולפתח את תשתיות התיירות של ישראל ולהניע את כלכלתה באמצעות כך. מטרת הפרויקט הוא יצירת חווית מדבר ייחודית אשר תשמור על הסביבה הטבעית והייחודית של הנגב, תוך מינוף מקסימלי של הנוף המדברי. נקודת התצפית סף המדבר תהפוך לנקודת ציון משמעותית עבור כל התיירים אשר יבקרו בנגב ויניעו אותם לפקוד העסקים המקומיים באזור".

במרחק הליכה ממתחם הבילויים. חברת קרן נדל"ן החלה בעבודות הבנייה בפרויקט "ישגב על הגן" ברחוב עולי הגרדום 11 בשכונת ישגב ברמת החייל בתל אביב. המתחם נמצא בסמוך לאזור ההייטק והתעסוקה של רמת החייל. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 שבמסגרתו ייבנו שני בנייני בוטיק בני חמש קומות עם 26 יחידות דיור, במקום בניין ישן בן שתי קומות עם שמונה דירות, שנהרס לאחרונה. תמהיל הדירות כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז. האכלוס צפוי בסוף 2026.על התכנון אחראי משרד רבין אדריכלים.

פרוייקט עולי הגרדום 11 של קרן נדל"ן (הדמיה: אלכס לובימוב)

סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרן נדל"ן, יותם רבינוביץ': "אנו שמחים על צליחת האתגרים שעמדו בדרך להריסת הבניין ותחילת הביצוע של הפרויקט למרות המלחמה, ומתאפשר לנו לבנות את הדירות שהרוכשים כבר מחכים להן. זהו הפרויקט השישי שהחברה מבצעת בשכונה. כבר אכלסנו חמישה בניינים, עכשיו מתחילים את השישי ויש לנו שני פרויקטים נוספים שאנחנו מקדמים להיתר מול עיריית תל אביב. אני גדלתי בשכונה הזו בתור ילד, חברים שלי גרו בבניינים האלו והיום להורים שלהם יש דירות חדשות, ממוגנות, עם חנייה – ממש מהלך משנה חיים. זה תהליך ששינה את פני השכונה".

דירה באי השכן. חברת Ewave Nadlan בשיתוף עם מועדון הצרכנות לאנשי ההייטק "הייטקזון", החלו בשיתוף פעולה במסגרתו ייהנו חברי המועדון מהנחה בסכום של עד 120 אלף שקלים על דירה בפרויקט "Cyprus Valley".

לחוץ כאן, נעבור לשם? הפרויקט בקפריסין (צילום: Square Creative)

אותו פרויקט כולל קומפלקס מגורים תשעה בניינים עם 320 דירות בנות 2-4 חדרים ודירות גן, הנבנה על שטח של 30 דונמים בסמיכות ללרנקה. הקומפלקס יכלול גם בריכת שחייה, מתחמי עבודה משותפים, ספא, חדר מוזיקה, בית קפה ומסעדה. עבור חברי מועדון "הייטקזון", מחיר דירה בפרויקט יתחיל ב-168.5 אלף אירו.

מנכ"ל ומייסד שותף "הייטקזון", דגן רונן: "בתקופה של חוסר ודאות, אנשים רוצים לעשות השקעות חכמות ונכונות. לכן החלטנו לאפשר לקהל הלקוחות שלנו להיכנס לפרויקט איכותי ומבוקש, במחירי הנחה אטרקטיביים. קפריסין הפכה לפופולרית בקרב ההייטקיסטים,  ולחברי  'הייטקזון' יש הרבה מאוד מה לחפש באזור".

מרצות חדשות בטכניון. עורכות הדין ענת בירן ואורטל דוידיאן-גדעוני ממשרד ענת בירן – עורכי דין, החלו בתחילת הסמסטר הנוכחי להעביר לסטודנטים בטכניון, הרצאות בנושא דיני התכנון העירוני, במסגרת מסלול להכשרת שמאי מקרקעין. ההרצאות מתמקדות בהיבטים המשפטיים של סוגיות בענף הבנייה בישראל, ובהן דיני התכנון והבנייה, תקנות בחוק התכנון והבנייה, קריאת תב"עות, קריאה והבנה של תוכניות מתאר ותוכניות בניין עיר, תוכניות התחדשות עירונית, היטלי השבחה, פיצויים ועוד. ההרצאות מתקיימות בשלוחת הטכניון בתל אביב ובטכניון בחיפה, במהלך סמסטר סתיו וסמסטר אביב.

עורכות הדין אורטל דוידיאן וענת בירן (צילומים: ענבל מרמרי, רז רוגובסקי)

.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬