דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

הברנז'ה | מדור הרכילות העסקית של אתר חדשות מרכז הבנייה הישראלי

החודש המוצלח בשכונה הצפונית, שווקים של פרויקטים בכל הארץ, מינויים, יריד וירטואלי, חותם איכות ודני קושמרו אחד

שיתוף‭:‬

ההרצאה של מגיש חדשות 12 דני קושמרו
ההרצאה של מגיש חדשות 12 דני קושמרו
ההרצאה של מגיש חדשות 12 דני קושמרו
ההרצאה של מגיש חדשות 12 דני קושמרו
ההרצאה של מגיש חדשות 12 דני קושמרו
ההרצאה של מגיש חדשות 12 דני קושמרו

חודש מוצלח. צמח המרמן ואלקטרה מגורים מכרו בחודש האחרון כ-20 דירות נמכרו בשכונת הים אכזיב בסכום כולל של כ-50 מיליון שקל. מדובר בעסקאות בשלב החדש בשכונה הממוקמת על קו החוף בצפון נהריה, שהושק לאחרונה בהשקה שקטה וכולל 76 יחידות דיור למכירה.

הדירות שנמכרו בחודש האחרון ההן בנות 3-5 חדרים במחיר ממוצע של כ-2.5 מיליון שקל לדירה. פרופיל הרוכשים מגוון – החל ממשקיעי נופש מאזור המרכז, ירושלים, והשרון, משפרי דיור מאזור הצפון, וזוגות צעירים מחתך סוציו-אקונומי גבוה יחסית.

דירת בפרויקט אכזיב על הים (הדמיה: 3dvision)

מנהל המכירות בפרויקט שכונת הים אכזיב, אלירן חזז: "התותחים הרועמים בגבול הצפון לא עצרו את רוכשי הדירות בשכונה, והם מצביעים ברגליים וסוגרים עסקאות. כפי שניתן לראות בשטח, גם תושבי היישובים על גבול הצפון רואים בשכונה כיעד בטוח למגורים, וגם המשקיעים מרחבי הארץ עדים לביקוש גבוה מאוד לשכירות בימים אלו. נראה כי מבינים שהמתיחות הביטחונית בצפון ככל הנראה תהיה אפיזודה חולפת, וששכונת אכזיב היא מותג ארץ ישראלי בולט, וכך תהיה גם בעתיד. זו הבעת אמון מובהקת".

משווקים 1. יורו ישראל יוצאת בשיווק של פרויקט חדש בנתיבות "יורו GLOW" הכולל 350 יחידות דיור בשכונת מעלות הנחל החדשה שנבנית בעיר. הפרויקט כולל 15 בניינים בני חמש ותשע, שטחי מסחר ושטחים משותפים. יורו זכתה במכרז רמ"י לקרקע בחודש דצמבר 2023.

החברה מוציאה כעת לשיווק את השלב הראשון של הפרויקט הכולל 140 יחידות דיור בארבעה בניינים בני חמש קומות ושניים בני תשע. תמהיל הדירות כולל 3, 4, 4.5, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. כל דירה תקבל חניה ומחסן. דירות שלושה חדרים יימכרו החל מ-1.28 מיליון שקל.

פרויקט יורו GLOW של יורו ישראל בנתיבות (הדמיה: סנפשוט)

לרגל היציאה לשיווק, מציעה החברה הטבה לרוכשים שאין בבעלותם דירה, ואחד מבני הזוג שירת בצבא, בכוחות הביטחון או בתחום הרפואה – ואשר תורם למאמץ המלחמתי. החברה תאפשר לשלם 7% ממחיר הדירה במעמד הרכישה, ואת היתרה עד ל-25% ממחיר הדירה, ב-36 תשלומים חודשיים עד למסירה. ביורו ישראל מסבירים למשל שאם מדובר בדירת בשווהי של 1.28 מיליון שקל, ההחזר החודשי יעמוד על 6,555 שקל, כך שמדובר למעשה בהטבה שמחליפה את המשכנתא. לאחר 36 חודשים, ייטלו הרוכשים משכנתא מהבנק ל-75% הנותרים מהתשלום. המבצע תקף עד 15 ביוני או ל-30 דירות ראשונות.

עפרה חדד, סמנכ"לית ומבעלי יורו ישראל: "לאחר שיחות רבות שקיימנו עם זוגות צעירים מחוסרי דירות, ולאור היכרות עמוקה שלי עם המערכת הבנקאית, הבנו שהחסם המרכזי העומד בפניהם הוא גיוס ההון העצמי המינימלי לרכישה. זאת למרות ששני בני הזוג עובדים ואף משתכרים ברמה טובה יחסית. לכן חשבנו להציע להם הטבה שאין כמותה בענף הדיור שתסייע להם לעשות את הצעד הראשון לדירה שהם חולמים עליה".

משווקים 2. קבוצת דוד אזולאי הפועלת בנתניה בתחום הייזום למגורים, מסחר ומשרדים, מעדכנת כי במהלך אפריל מכרה 16 יחידות דיור בפרויקט Story בן צבי בהיקף כולל של כ-50 מיליון שקלים, כ-3.1 מיליון שקל בממוצע לדירה.  

הפרויקט ‏כולל שני מגדלים בני 26 קומות ואחד בן 21 קומות עם כ-300 יחידות ‏דיור בגדלים של 3-5 חדרים, שמתחילים ב-2.514 מיליון שקל. הפרויקט כולל גם 1,900 מ"ר מסחר ושלוש קומות חנייה.

פרויקט סטורי בן צבי של קבוצת דוד אזולאי

עו"ד דוד אזולאי, בעלי הקבוצה: "אנו חווים בחודש האחרון התעוררות מחודשת של לקוחות במשרדי המכירות. לקוחות שהיו בשלבים מתקדמים של חתימה אך הקפיאו את ההליך עם פרוץ המלחמה, חוזרים וביתר שאת לסגור עסקאות יחד עם זוגות צעירים ומשפחות שמבינים שהמחירים לא עוצרים וכדאי להם לקנות עכשיו. אני מאמין כי מגמה זו תלך ותגדל וככל שהמשק ייכנס לוודאות, נפגוש שיאי ביקושים".

משווקים 3. חברת אביסרור משה ובניו החלה לשווק בניין נוסף בפרויקט "אביסרור באגמים הירוקה"  באשקלון. הפרויקט כולל ארבעה בניינים בני חמש עד שמונה קומות, ובניין אחד עם שמונה קומות. התמהיל כולל דירות 305 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. המחיר בשיווק יתחיל ב-1.63 מיליון שקל לדירת שלושה חדרים בשטח 77 מ"ר -10 מ"ר מרפסת.

סמנכ"ל השיווק של אביסרור משה ובניו, יורם אביסרור: "הבנייה בפרויקט אביסרור באגמים הירוקה נמצאת בעיצומה. העיר אשקלון נמצאת בתנופת בנייה ולאור הביקוש אנחנו פותחים בניין נוסף לשיווק בפרויקט. השכונה מבוקשת בעיקר בקרב זוגות צעירים, בין היתר הודות למיקום האידאלי והנגיש".

משווקים 4. חברת "שלושת הוורדים" השיקה פרויקט בוטיק חדש ברחוב הוורדים 3 בלב הכרמל בחיפה הכולל 10 יחידות דיור, מתוכן נותרו שש יחידות למכירה. מחירי הדירות בפרויקט מתחילים ב-3.2 מיליון שקלים. אכלוס הבניין שתוכנן על ידי תמיר הראל אדריכלים, יתחיל בעוד כשלושה חודשים.

הפרויקט ברחוב הוורדים בחיפה של חברת שלושת הוורדים

היזם ומבעלי "שלושת הורדים", רוני כהן: "המחירים החל מ-3.2 מיליון שקל לדירה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בפריים לוקיישן, במרחק הליכה ממרכז הכרמל וקירבה לכל השירותים הקהילתיים, משקיף אל הים וטובל בנוף ירוק. בקיצור – קרוב לכל מה שטוב".

יריד וירטואלי. חברת צבי צרפתי ובניו מקיימת יריד דירות וירטואלי המציע הטבות מימון אטרקטיביות. היריד, שיסתיים ב-30 במאי, כולל חמישה פרויקטים של החברה בחולון, אזור, ראשון לציון, בת ים ורעננה, בהיקף כולל של 530 יחידות. בין ההטבות שינתנו ללקוחות שירכשו דירה ביריד: מיליון שקלים ללא ריבית, פטור מהצמדה מלאה של כל מחיר הדירה, והנחה של עד 150 אלף שקל בחתימה על בקשת רכישה.

נדב בריח, משווק בצרפתי צבי ובניו ומייסד טכנולוגיית ByondPitch: "קיום שיחה ראשונית לקניית דירה עם נציג מכירות בווידאו, מציע יתרונות רבים הן לקונים והן למוכרים החל מנוחות המאפשרת לקונים לבצע את הפגישה מכל מקום, בין אם הם בבית, במשרד או אפילו בחופשה, חיסכון בזמן נסיעה ופקקים, זמינות וגמישות של נציגי המכירות גם בזמנים לא שגרתיים או אחרי שעות העבודה הרגילות".

הרצאה. מגיש חדשות 12 דני קושמרו הגיע לאולם התצוגה החדש של ניגא שף FOR HOME ושכניהם למתחם העיצוב שבהרצליה פיתוח, והרצה בפני אדריכלים ומעצבים על  "מאחורי הקלעים של המלחמה". בין האורחים – עודד לביא, דנה אוברזון, ליעד יוסף, מקס ואלי קינן, בועז שניר והילה ישראלביץ.

קושמרו הגיע להרצות
האורחים באירוע של ניגא שף

סמנכ"לית השיווק של ניגא שף FOR HOME יעל מוסקוביץ' קיבלה את פניהם של האורחים במתחם החדש של החברה שמתמחה במותגי פרימיום למטבח. במתחם הבוטיקי בשטח של כ-80 מ"ר, הושקעו כ-700 אלף שקל.

מוסקוביץ': "אנו נרגשים להרחיב את קשת המוצרים ומותגי הפרימיום למטבח, כאשר כעת הבמה כולה מיועדת למטבחי החוץ".

מתרחבים. רשת דלקוב המתמחה בייצור ארונות מעוצבים, פותחת שני אולמות תצוגה חדשים, ותמנה 10 סניפים ברחבי הארץ. החברה השקיעה בשני הסניפים החדשים מעל 2.5 מיליון שקלים. אולם התצוגה הראשון הוא בלוד בשטח של כ-450 מ"ר, והשני בחיפה שייפתח בחודש יולי – הוא בשטח של כ-300 מ"ר.

תמיר רז, מנכ"ל דלקוב (צלם: נדב פקט)

מנכ"ל דלקוב, תמיר רז: "הפריסה הרחבה וההתרחבות המהירה של דלקוב ברחבי הארץ מעידה על איתנות,  לצד עיצובים מתקדמים וטכנולוגיה מתפתחת".

נבחרה. חברת דוניץ-אלעד בחרה בקבוצת "רב בריח" עבור אספקת דלתות כניסה חכמות לפרויקט היוקרה "יפה נוף 120" בחיפה. רב בריח תספק כ-79 דלתות כניסה חכמות מדגם SMART לדירות במתחם.

פרויקט יפה נוף 120 בחיפה

סמנכ"ל פיתוח עסקי וטכנולוגיות ברב בריח, עומר יתיר: "אנו רואים עלייה בדרישה לדלתות חכמות בקרב מגוון לקוחותינו, בפרט בשוק הבנייה ובקרב קהל הקבלנים, הנדרשים להעלות את הסטנדרט בנייה לפי רצונות ודרישות הצרכן. בעלי בתים מחפשים חדשנות וטכנולוגיה שישפרו את חווית המגורים שלהם ויהפכו את הבית לבטוח יותר, ועם חדשנות טכנולוגית בהתאם לרוח התקופה".

מנהל השיווק של דוניץ-אלעד אסף יוגב: "בחרנו לפרויקט 'יפה נוף 120' בחיפה את דלתות SMART של רב בריח, מכוון שהן ברמת בטיחות גבוהה, ניתן לשלבן במערכות אבטחה מתקדמות, הדלתות נוחות לשימוש ומתאימות לעיצוב המודרני והיוקרתי של הפרויקט, המאופיין בקווים נקיים".

עוד גיוס. רשת דרכנו לייעוץ משכנתאות צירפה את אופיר צור כזכיין. צור (נשוי פלוס 3) ממושב בני ראם, שימש בעשור האחרון כיועץ עצמאי לכלכלת המשפחה וליווה משפחות להתנהלות כלכלית נכונה.

אופיר מור, זכיין ברשת דרכנו לייעוץ משכנתאות

רשת דרכנו לייעוץ משכנתאות הוקמה ב-2017 כחלק מקבוצת ארי מגורים לשיווק נדל"ן. הרשת כוללת 12 יועצי משכנתאות זכיינים כאשר הקבוצה מספקת להם גישה לאלפי רוכשי דירות בכל שנה לצד ליווי מקצועי ועסקי.

זכיה. חברת יורופה נדל"ן, המתמחה בשיווק נדל"ן בפורטוגל, זכתה בחותם האיכות של "דן אנד ברדסטריט".

אדריכל אסף מולכו, ממייסדי חברת יורופה נדלן (צילום: avoldi photography)

אדריכל אסף מולכו, ממייסדי יורופה נדל"ן: "כולם כבר יודעים שמדד דן אנד ברדסטריט עושה סדר ומייעל את קבלת ההחלטות מצד בעלי דירות ומשקיעים הפועלים בענף הנדל"ן ובהתחדשות העירונית בארץ. לזהות המשווק והיזם, בעיקר בהשקעות בחו"ל, ישנה חשיבות רבה בבחינת טיב, יציבות וביטחון ההשקעה. לא זו בלבד, שחברת יורופה נדל"ן משווקת את הפרויקטים של היזמים החזקים, המובילים והוותיקים בפורטוגל עם דוחות איתנות פיננסית של דן אנד ברדסטריט, מהחודש היא גם מתגאה בחותם האמינות הנכסף מטעמה. חשוב לנו להוביל לא רק במספר המשקיעים שהשקיעו דרכנו ובמספר הדירות שנרכשו ונמסרו על-ידינו, אלא גם באיכות המוצר אותו אנחנו משווקים עבור לקוחותינו. אמינות המשווק חשובה לי כמשקיע ולנו כחברה שמטרתה להוביל בסטנדרטים, באיכות ובשירות".

מתכנסים. כנס "מקום לחלום" של איגוד אדריכלי הנוף הישראלי, יתקיים היום ומחר בביתן 10 באקספו תל אביב. בכנס יתקיימו פאנלים, הרצאות, סדנאות ופעילות בפורמט אינטימי מצומצם. ביום השני של הכנס יתקיימו שמונה סיורים בפרויקטים שונים ברחבי הארץ.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

פועל מעד באתר בנייה ונפצע

פועל כבן 35 מעד ונחבל בגפיו תוך כדי עבודתו באתר בנייה בבני ברק. האיש טופל ופונה במצב קל עד בינוני לבית חולים.

נהג צמ"ה התהפך ונפצע

נהג צמ"ה התהפך לתוך ואדי בסמוך למחצבת דושן שסמוכה לקיבוץ חמדיה. צוות כיבוי מתחנת בית שאן פעל באמצעות כלים הידראוליים לחילוץ הנהג שפונה לבית חולים.

PROFIT תשכור 2,000 מ"ר באינפיניטי פארק

רשת מכוני הכושר PROFIT תשכור 2,000 מ"ר באינפיניטי פארק ברעננה ב-1.5 מיליון ש' לשנה בחוזה ל-12 שנים. בסניף שעובר ממתחם שרונה בכפ"ס, יושקעו כ-10 מלש"ח.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬