חברת יוגר מהנדסים מספקת מזה עשרות שנים שירותי ייעוץ גיאוטכני ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על מחויבות בלתי מתפשרת למצוינות, חדשנות והובלת פתרונות מותאמים אישית לכל פרויקט. מאז הקמתה בשנת 1981, החברה צברה מוניטין רב בזכות מומחיותה בתחומי הנדסת הקרקע, והפכה לבחירה מועדפת בקרב יזמים פרטיים, חברות מובילות במשק הישראלי והמגזר הציבורי, לרבות שיתוף פעולה עם גופים מרכזיים כגון משרד הבינוי השיכון, משרד הביטחון, רשויות מקומיות ועוד.
יוגר מהנדסים ידועה ביכולתה לשלב בין ידע הנדסי מעמיק ויכולת טכנית יוצאת דופן לבין חשיבה יצירתית, מה שמאפשר לה להציע פתרונות חדשניים וייחודיים המותאמים לצורכי הלקוח.
החברה שואפת להעניק ללקוחותיה פתרונות חסכוניים, הן בזמן והן בעלויות, מבלי להתפשר על האיכות והבטיחות. גישתה הייחודית לייעוץ הנדסי, המבוססת על ניסיון רב שנים ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מבססת את מעמדה של יוגר מהנדסים כאוטוריטה מובילה בתחום ההנדסה הגיאוטכנית בישראל.
מוטי יוגר – שותף מייסד ומהנדס ראשי
אינג' מוטי יוגר, שותף מייסד ומהנדס ראשי של החברה, מביא עמו למעלה מ-40 שנות ניסיון עשיר בייעוץ קרקע וביסוס. במהלך הקריירה שימש כיועץ בכיר בחברת Woodward & Clyde Consultants האמריקאית, הנחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בתחומי ההנדסה הגיאוטכנית והייעוץ. יוגר היה חלוץ ביישום טכנולוגיות חדשניות בישראל, ובזכות חזונו ומהלכיו פורצי הדרך, היה בין הראשונים להכניס לשימוש את שיטת CMC (Controlled Modulus Columns) לביסוס קרקע, שתרמה לשיפור יעילות ואמינות הביסוס בפרויקטים רבים בארץ.
כמוביל דעה בתחום, יוגר שימש לא רק כמדריך ומנטור לדורות של מהנדסים צעירים, אלא גם כיועץ בכיר בפרויקטים מהמורכבים ביותר בישראל. יכולתו לזהות פתרונות יצירתיים וחדשניים לכל אתגר, לצד מחויבותו לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות והנדסה, הפכו אותו לדמות מוערכת ופורצת דרך בתעשייה.
דניאל זלוסקי – שותף ומהנדס בכיר
אינג' דניאל זלוסקי, מהנדס ושותף בכיר, שהצטרף לחברה בשנת 2011, בעל תארים בהנדסה אזרחית וגיאוטכניקה. זלוסקי מביא עמו ידע רחב וניסיון עשיר בניהול פרויקטים מורכבים ומאתגרים בתחומי ההנדסה הגיאוטכנית, תוך יישום פתרונות יצירתיים וטכנולוגיות מתקדמות. במהלך השנים, הפך לדמות מרכזית בחברה כשהוא משמש כמוביל בתחום ומבצע שיתופי פעולה אסטרטגיים המקדמים את הצלחתם של פרויקטים רבים. כמומחה בעל שם בתחומו, זלוסקי זוכה להערכה רבה מצד עמיתיו והלקוחות על המקצועיות והמחויבות הבלתי מתפשרת שלו.
אורית פרץ לפלר – מנכ"לית
עו"ד אורית פרץ לפלר היא בעלת ניסיון רב בניהול חברות בינלאומיות, לרבות פעילות עסקית מול שווקים מתפתחים במזרח הרחוק, אירופה וקנדה. היא מתמחה בתחומים רגולטוריים, סחר בינלאומי ופיתוח עסקי, בנוסף לניהול עסק מתפתח. פרץ לפלר מביאה עמה גם מומחיות במימון עסקאות ויצירת קווי אשראי, מה שמקנה לה הבנה רחבה ומעמיקה בהובלת עסקים בתהליכי צמיחה ובניית תשתיות פיננסיות להרחבת הפעילות העסקית.
פרויקטים ייחודיים
יוגר מהנדסים מעורבת בפרויקטים ייחודיים, כמו פיתוח פתרונות ביסוס קרקע למבנים ייחודיים ולאתרי תשתיות לאומיות, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות שמקצרות את זמני הביצוע ומפחיתות עלויות.
מספר פרויקטים מעניינים וייחודיים אשר דרשו יצירתיות, חדשנות ופתרונות הנדסיים מתקדמים:
פרויקט מורדות ורדיה בחיפה – הפרויקט הציב אתגר הנדסי משמעותי, כאשר נדרש היה לייצב מדרונות סלעיים תלולים במיוחד, בגובה 40-55 מטרים, בתוך שטח עירוני צפוף. הקרבה למבנים קיימים ולתשתיות עירוניות, יצרה אילוצים תכנוניים מורכבים.
הפתרון כלל שימוש במסמרי סלע באורך 12 מטרים, שסיפקו תמיכה לאורך המדרון, יחד עם התקנת רשתות "Tecco" מתוצרת שוויץ, שנועדו למנוע קריסות ודרדרת של חומרי קרקע. באזורים שבהם לא ניתן היה לעצב מדרונות בשיפועים, בוצעו כלונסאות עמוקות שהוחדרו לשכבת סלע דולומיט קשיח, אשר סיפקו יציבות נוספת. בנוסף לכך , הותקנו חיזוקים נוספים לאורך המדרון כדי להבטיח יציבות מרבית של המבנים הסמוכים.
פרויקט כביש 16 – מחלף מוצא – פרויקט זה הווה אתגר הנדסי מורכב בשל מיקומו במדרון תלול ומיוער באזור מוצא, מעל כביש הגישה לבית זית. האתגר המרכזי בפרויקט היה חיבור כביש 1 למנהרות TU1 ו-TU2 באמצעות פורטלים שנחצבו במדרון עם שיפועים חדים עד 25 מטרים. המדרון התלול והמיוער הגביל את הגישה לכלים מכאניים, אשר הקשו על ביצוע עבודות החציבה והקמת התשתיות.
הפתרון שנבחר כלל תכנון קירות תימוך גבוהים אשר ייצבו את המדרון ויספקו תמיכה לקרקע, יחד עם חציבה מדויקת של הפורטלים. מערכות תימוך מורכבות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות אשר אפשרו לבצע את העבודה תוך שמירה על יציבות השטח, תיאום עם תנאי השטח המורכבים, וניהול נכון של מי הנגר מהאזור, באמצעות נחל שורק הסמוך.
פרויקט ראש העין – פרויקט זה התמקד בהיקף הרחב של העבודות המתוכננות, הכוללות פיתוח תשתיות עבור כ-15 אלף יחידות דיור. הפרויקט, ביוזמת משרד הבינוי והשיכון, הצריך תכנון קפדני של ביסוס, במיוחד לאור השונות במאפייני הקרקע, העיכובים האפשריים בשל חקירות נוספות ודרישות רגולטוריות שהשפיעו על לוחות הזמנים. כדי להתמודד עם אתגרים אלה, נדרש תכנון גמיש המבוסס על נתונים מוקדמים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לביצוע ביסוס עמוק, וניהול פרויקטים אפקטיבי. התמקדות במרכיבים אלה הייתה חיונית להצלחת הפרויקט הכולל, שמטרתו הייתה לספק פתרונות מגורים איכותיים והקניית תשתיות מתאימות לאוכלוסייה המתרקמת באזור.
ייצוב מדרון גולש ברחוב האמהות בטבריה, בתוואי הכביש – הפרויקט התמקד בייצוב מדרון מילוי מורכב באזור רחוב האימהות, טבריה, שבו אותרו תופעות אי-יציבות וגלישות קרקע נרחבות שלא אפשרו סלילת הכביש וגרמו לגלישת מבנה קיים שנדרש היה לפנותו. המבנה הגיאולוגי כלל שכבות של מילוי לא מבוקר, חרסית, בזלת כיסוי, וחוואר, שהקשו על ביצוע העבודות ודרשו פתרונות הנדסיים ייחודיים. הפתרון המרכזי היה תכנון חוות כלונסאות בקוטר משתנה (90-120 ס"מ) ובעומקים שהגיעו ל-50 מטרים, כולל תותבים למניעת תזוזות קרקע. בנוסף, הותקנו עוגני קרקע קבועים ליצירת קיר תומך יציב. בדיקות מעבדה, קידוחי ניסיון והתקנת מדי תזוזה תרמו להבנה מעמיקה של הקרקע ואפשרו התאמות בשטח בזמן אמת. למרות האתגרים, כולל גישה מוגבלת ותנאי קרקע בלתי צפויים, הצלחנו להאיץ את קצב העבודה ולהגדיל את יציבות המדרון.
הפרויקטים הללו ממחישים את היכולות המתקדמות של יוגר מהנדסים בהתמודדות עם אתגרים הנדסיים מורכבים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות להבטחת עמידות ויציבות ארוכת טווח.
לאתר החברה – לחצו כאן
לעמוד הפייסבוק של החברה – לחצו כאן
ללינקדין של החברה – לחצו כאן
> הצג תגובות