חברת כרומגן מינתה את חגי בלומנטל לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה. במסגרת תפקידו יוביל בלומנטל את מערך השיווק ופיתוח האסטרטגיה השיווקית של כרומגן בישראל ובחו"ל.
בלומנטל מביא עימו ניסיון עשיר של יותר מ-12 שנה בעולמות השיווק והדיגיטל, ועבודה משמעותית מול השוק הצרכני והמקצועי. בשלוש השנים האחרונות היה בלומנטל מנהל מחלקת השיווק של תדיראן מוצרי צריכה, וכשנה כממלא מקום סמנכ"ל השיווק של תדיראן גרופ. במסגרת תפקידו, הוביל את מערך השיווק והדיגיטל בתחומי מיזוג האוויר, מוצרי החשמל, מערכות חימום המים ומערכות טיהור האוויר. עוד לפני כן, עבד בלומנטל בתפקידי ניהול שונים בתחומי השיווק והדיגיטל בקבוצת פז ובקבוצת אסם נסטלה.
חברת כרומגן שנוסדה ב-1962, היא המובילה בישראל ומהמובילות בעולם בייצור, שיווק, מכירה והתקנת מערכות מים סולאריות ופתרונות לחימום מים. כרומגן היא בבעלות התאגיד האיטלקי אריסטון, שמגלגל מחזור מכירות שנתי של כשלושה מיליארד אירו בפעילות בינלאומית. כרומגן פועלת בכ-40 מדינות ברחבי העולם.
בלומנטל אמר לאתר חדשות מרכז הבנייה: "אני נרגש להצטרף להנהלת כרומגן ולקבוצת אריסטון, ולהוביל את מערך השיווק לקראת האתגרים שבפתח, תוך חיזוק וביסוס המותג בקרב הצרכנים הסופיים והקהילה המקצועית. כרומגן היא חברה מובילה עם מסורת של מצוינות וערכים של תעשייה מתקדמת. אני בטוח כי יחד נמשיך להוביל את החברה קדימה, תוך יצירת ערך מוסף ללקוחותינו".
חגי בלומנטל
גיל: בן 43
מצב משפחתי: נשוי ואב לשלושה בנים – עידו, יובל והראל
מגורים: בישוב הקהילתי לפיד שבחבל מודיעין
לימודים: בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית
צבא: שירת כמפק"צ (מפקד צוות) בפלגת לוחמים בפלחה"ן גולני
תחביב: מחובר לספורט בטבע ולטבע בכלל. מקפיד על כושר וריצות, אוהב לטייל, ללכת ולחרוש בשבילי ישראל. צולל והתנסה לא מעט גם בטיפוס
עוד משהו: סקרן ולמדן נצחי, אוהב בוטניקה וגננות, בלי ביקור במשתלה ביום שישי לא יכול לסיים את השבוע. נהנה ומרגיש סיפוק אדיר לראות את הפריחה לאחר השקעה ומאמץ
> הצג תגובות