דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

עסקת נדל"ן גדולה ביו"ש: החברה לפיתוח השומרון רכשה 11 דונם ב-51 מיליון ש'

"רונידן" מכרה קרקע באלפי מנשה לחברה שבעליה הם יישובי השומרון. בפרויקט שקודם, ייבנו 112 יח"ד, 50% מהן במחיר למשתכן, וגם מרכז מסחרי בשטח של 1,800 מ"ר. סמנכ"ל החברה ידידיה נסימי מסביר לחדשות מרכז הבנייה על העסקה – ואיפה פחות מעניין אותם להתמקד

שיתוף‭:‬

הפרויקט של החברה לפיתוח השומרון באלפי נדל"ן (הדמיה)
הפרויקט של החברה לפיתוח השומרון באלפי נדל"ן (הדמיה)
הפרויקט של החברה לפיתוח השומרון באלפי נדל"ן (הדמיה)

חטיבת הנדל"ן של החברה לפיתוח השומרון חתמה השבוע על הסכם לרכישת קרקע באלפי מנשה מחברת רונידן, תמורת 51 מיליון שקל. המחיר מורכב מ-25.5 מיליון שקלים על הקרקע, ו-25.5 מיליון שקלים החזר על הוצאות הפיתוח ששילמה רונידן. את החברה לפיתוח השומרון ייצג עו"ד משה מויאל ממשרד מלאכי מויאל ושות'.

החברה לפיתוח השומרון קידמה בשנה האחרונה את התוכנית על הקרקע ששטחה 11 דונם בשכונת גבעת טל. בחודש פברואר ניתנה החלטת הוועדה לבינוי וכעת התוכנית נמצאת במסלול מהיר להיתר. במסגרת הפרויקט, תבנה החברה 112 יחידות מגורים, 50% מהן במחיר למשתכן, וגם מרכז מסחרי שכונתי בשטח בנוי של 1,800 מ"ר. בחברה מעריכים כי הבנייה תחל בעוד כשלושה חודשים והאיכלוס יתחיל בעוד כשלוש שנים. שלשום נחגג האירוע במעמד ראש המועצה המקומית אלפי מנשה שי רוזנצוויג וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

החתימה על הסכם הרכישה של החברה לפיתוח השומרון

חטיבת הנדל"ן בחברה לפיתוח שומרון, העוסקת גם בהיסעים ובפיתוח עסקים, היא חברה יזמית וקבלנית הפועלת כבר 40 שנה, בעיקר באזור יהודה ושומרון. בשנים האחרונות החלה לצאת מגבולות הגזרה שלה, ובין היתר הייתה החברה הראשונה שזכתה במכרז רמ"י בישוב חירם, שייקרא דרור, שם תבנה 56 צמודי קרקע. כמו כן לחברה פרויקט בוטיק ביישוב אדם ליד ירושלים שייצא לשיווק בחודשים הקרובים.

החברה עוסקת בנדל"ן מסחרי, תשתיות ומבני ציבור, ובשנים האחרונות חזרה לעסוק גם בנדל"ן למגורים. החברה כבר אכלסה 153 דירות בבית אל בפרויקט שכולל שני בניינים בני 11 קומות, ו-152 דירות בשבי שומרון. החברה מקדמת פרויקטים נוספים, ומחזיקה בקרקעות ביישוב נופים – שם תחל בשיווק בקרוב בפרויקט משותף עם אמפא נדל"ן, וביישוב פדואל.

בעלי החברה הם המועצה האזורית שומרון והישובים בתחומי המועצה. בשנה האחרונה למשל חילקה דיבידנדים בכמה מיליוני שקלים, על פי הערכות של גורמים. את החברה מנהל רובי טלמן, וסמנכ"ל חטיבת הנדל"ן הוא ידידיה נסימי. בשיחה עם חדשות מרכז הבנייה הישראלי, מספר נסימי כי החברה "חזרה לעולם היזמות למגורים לפני כשלוש שנים, אחרי שבעבר בנינו מגורים ואחר כך התמקדנו במסחרי וציבורי. רכשנו מספר קרקעות גם מרמ"י, בין היתר בחירם. יש לנו כמעט 1,000 יחידות דיור בתכנון בשלבים שונים".

ידידיה נסימי (צילום: יח"צ)

-יצאתם מאזור הנוחות שלכם גם אל מחוץ לגבולות השומרון

"נכון. הנגב למשל מאד עניין אותנו. המטרה שלנו היא ליישב את הארץ".

-אז לבנות בתל אביב ורמת גן זה פחות מעניין אתכם?

"בדיוק. אנחנו היזם הראשון בישראל שזכה בקרקע בחירן. זה היה פרויקט שהוא של ביזנס ואידיאולוגיה – לבנות בנגב. בתל אביב וגבעתיים זה קצת פחות מעניין אותנו".

-מה ייחודי בחברה שלכם – שהבעלים שלה הם הישובים עצמם?

"מטרת החברה היא לתת רווחים לשומרון – לבעלים שלנו. בשנה האחרונה חולקו דיבידנדים לכל הבעלים. היכולת שלנו גם לבצע בעצמנו את הפרויקטים שלנו היא משמעותית. אנחנו קבלן ג'5 וזה נותן לנו המון גמישות וכל מה שצריך משלב הייזום ורכישת הקרקע, ועד לשלב המפתח ללקוח".

-אתם גם מבצעים לאחרים?

"ביצענו פרויקט בבית אל של 80 יחידות דיור בשני מגדלים לחברת קדמא. הפרויקט שהסתיים לאחרונה, הוא הגדול ביותר ביהודה ושומרון".

מהי החוזקה של חטיבת הנדל"ן?

"ההון האנושי. אני עובד עם צוות מדהים של מהנדסים, מנהלי פרויקטים ומנהלי עבודה מהשורה הראשונה, שקודם כל חברים טובים ואחרי הכל אנשי מקצוע מעולים. למשל, בשנה האחרונה כולנו התגייסנו ללחימה בחזיתות השונות, ובין לבין אנשים נתנו מעצמם בלי סוף על מנת שהעבודה תמשך ללא הפרעות, ושנמשיך לבנות את ארץ ישראל".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬