דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

פינוי בינוי ברמת הטייסים בת"א: 165 יחידות דיור במקום 54

השכונה בדרום-מזרח העיר, צפויה לשלש את מספר יחידות הדיור שבה בשנים הקרובות. כעת Ewave Nadlan וגינדי החזקות זכו במכרז דיירים לקידום פרויקט התחדשות עירונית, במתחם ששטחו כשבעה דונם. מכירת הדירות החדשות יניב עפ"י הערכות כ-400 מיליון שקלים

שיתוף‭:‬

WhatsApp Image 2023-03-02 at 13.44.57
WhatsApp Image 2023-03-02 at 13.44.57
WhatsApp Image 2023-03-02 at 13.44.57

Ewave Nadlan וגינדי החזקות נבחרו במכרז דיירים לקידום פרויקט התחדשות עירונית בשכונת רמת הטייסים בתל אביב. במסגרת הפרויקט, ייהרסו בנייני שלושה בנייני רכבת ישנים ברחוב אשרמן, ובמקומם ייבנו שבעה בניינים חדשים. הבחירה בחברות Ewave Nadlan וגינדי החזקות התבצעה בסיומו של מכרז בליווי של משרד עו"ד שובל-יושע, המתמחה בליווי בעלי נכסים בפרויקטים של התחדשות עירונית. את החברות יצגו עורכי הדין אורן ארדמן וחן גרינס ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות' ועו"ד עופר זוזובסקי ממשרד שבולת.

שכונת רמת הטייסים נמצאת בחלקה הדרום-מזרחי של תל אביב, בחיבור שבין תל אביב לרמת גן וגבעתיים. בשל הקרבה לקו הסגול של הרכבת הקלה שהפעלתו צפויה בעוד כחמש שנים, ובשל הקרבה היחסית למרכז תל אביב, נהנית השכונה מאטרקטיביות שנובעת גם מהפוטנציאל הגדול להתחדשות עירונית.

שטחו של המתחם המיועד לפינוי-בינוי עומד על כשבעה דונם, ובו שלושה בנייני שיכון טוריים בני שלוש קומות, שנבנו בשנות ה-50 וה-60. בבניינים אלה 54 יחידות דיור. במקומם ייבנו חמישה בניינים שיכללו כ-165 יחידות דיור. בחברות מציינים כי ההיקף הסופי של הדירות ייקבע לאחר עריכת התב"ע ואישורה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. ההיקף הכספי של שיווק הדירות החדשות בפרויקט מוערך בכ-400 מיליון שקלים, לאחר מכירתם של כ-110 דירות חדשות, בניכוי 54 הדירות שיימסרו לבעלי הדירות הוותיקים בפרויקט. כך יוצא שבחברות מעריכים כי מחיר ממוצע לדירה חדשה יעמוד על כ-3.6 מיליון שקלים. את התוכנית תכנן משרד האדריכלים רן בלנדר אדריכלים

עיריית תל אביב מעודדת את ההתחדשות העירונית ברמת הטייסים. במסמך מדיניות להתחדשות עירונית שפרסמה העירייה ב-2021, היא מעריכה שמספר הדירות בשכונה יגדלו מ-578 יחידות ל-1,526 יח"ד בסיום התהליך. גם מספר המבנים בשכונה צפוי לגדול מ-44 כיום, ל-60 בסופו של תהליך ההתחדשות העירונית. בתכנית ההתחדשות העירונית של העירייה ניתן דגש לשימורם של שטחים ירוקים ולהעמקת הקישוריות שלה למרכז העיר וסביבותיה באמצעות חיבורה לשתי תחנות של הקו הסגול ולפרויקט התחבורה "מהיר לעיר".

חברת Ewave Nadlan היא חברת-בת של קבוצת הטכנולוגיה Ewave. החברה מתמחה בייזום וניהול פרויקטי בנייה והתחדשות עירונית באזורי ביקוש. בתל אביב היא מנהלת 27 פרויקטים בהיקף של מעל 1,500 יחידות דיור. החברה מקדמת צבר של פרויקטי התחדשות עירונית בהיקף של כ-1,000 יחידות דיור, בהם פרויקט פינוי-בינוי בבת ים בהיקף של 300 יחידות דיור, ופרויקט פינוי-בינוי בנתניה עם 200 דירות.

גינדי החזקות עוסקת מתחילת שנות ה-2000 בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. בעשור האחרון הקימה מתחמי מגורים גדולים ומוכרים, בהם בית בפארק, כרמי הנדיב ורמת אפעל החדשה.

אמיר אגרנט, סמנכ"ל התחדשות עירונית בגינדי החזקות, מסר כי החברה החליטה להיכנס בשנה האחרונה לתחום ההתחדשות העירונית, משום שהיא "מאמינה מאוד כי פני העתיד הינם להתחדשות עירונית, ושמה לעצמה מטרה להגיע לצבר של כ-1,000 יחידות דיור במהלך השנה הקרובה. שכונת רמת הטייסים היא אחת מהשכונות בעלות הפוטנציאל הרב ביותר בתל אביב-יפו, בשל מיקומה, הנגישות שהיא מציעה והבניה העתידית שניתן לממש שם עבור הדיירים".

יאיר זוהר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Ewave Nadlan, הוסיף כי "שכונת רמת הטייסים בתל אביב צפויה לשנות פניה בשנים הקרובות לבלי הכר. הבניינים הישנים יתחלפו בבניינים מודרניים, והשכונה תעבור תהליכים של התפתחות והשבחה משמעותית. יתירה על כך, פרויקטי פינוי-בינוי במתחמים השונים של שכונת רמת הטייסים יאפשרו להגדיל את היצע הדיור בתל אביב, ויאפשרו ליותר אנשים לחיות ולהתגורר בעיר ללא הפסקה".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

פועל מעד באתר בנייה ונפצע

פועל כבן 35 מעד ונחבל בגפיו תוך כדי עבודתו באתר בנייה בבני ברק. האיש טופל ופונה במצב קל עד בינוני לבית חולים.

נהג צמ"ה התהפך ונפצע

נהג צמ"ה התהפך לתוך ואדי בסמוך למחצבת דושן שסמוכה לקיבוץ חמדיה. צוות כיבוי מתחנת בית שאן פעל באמצעות כלים הידראוליים לחילוץ הנהג שפונה לבית חולים.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬