דף הבית >

> כתבה

התחדשות עירונית

ועידת "עיר הנדל"ן ירושלים" | פרופ' אבי שמחון ישתתף, ואילו עוד בכירים יהיו שם?

בין 30 במאי ל-1 ביוני תתקיים הוועידה השנתית של מרכז הבנייה הישראלי לערים מתחדשות ומשרדים מניבים, בהשתתפות קובעי מדיניות במגזר הממשלתי, הציבורי והפרטי

שיתוף‭:‬

פרופ' אבי שמחון בעיר הנדל"ן ירושלים
פרופ' אבי שמחון בעיר הנדל"ן ירושלים
פרופ' אבי שמחון בעיר הנדל"ן ירושלים
פרופ' אבי שמחון בעיר הנדל"ן ירושלים
פרופ' אבי שמחון בעיר הנדל"ן ירושלים
פרופ' אבי שמחון בעיר הנדל"ן ירושלים

אינפלציה משתוללת, סביבת ריבית גבוהה ואווירה פוליטית קשה, הובילו לירידה חדה במכירות, סכנה מוחשית לעתידן של לא מעט חברות בנייה, והרבה סימני שאלה סביב הענף שעד לפני כחצי שנה היה שוק של מוכרים בלבד. באקלים הזה יקיים בשבוע הבא מרכז הבנייה הישראלי את הוועידה השנתית "עיר הנדל"ן ירושלים 2023" לערים מתחדשות ולמשרדים ומניבים. מדובר בזירה המרכזית בישראל לתחום המגורים וההתחדשות העירונית, ולנושא המניבים, בהשתתפות השחקנים המובילים בסקטור הממשלתי, הציבורי והפרטי, שמגיעים לדון במשבר בשוק הדיור שמשליך על תחום ההתחדשות העירונית, איך אפשר להביא את בשורת ההתחדשות גם לפריפריה, האם אנו חוזים בפטירתו בטרם עת של הדיור בר-ההשגה, והשינויים מרחיקי הלכת של חוק ההסדרים על הענף. הוועידה תתקיים בין 30 במאי ל-1 ביוני במלון ענבל בירושלים.

אחד ההיילייטים של האירוע, הוא ההרצאה "כלכלת ישראל לאן" של פרופ' אבי שמחון, יועצו הכלכלי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומי שמשמש כיו"ר המועצה הלאומית לכלכלה. ההרצאה תינתן ביום האחרון של הוועידה, יום חמישי 1 ביוני.

לכנס גויסו מיטב המנחים מקרב מגישי החדשות והעיתונאים. עופר חדד, מגיש אקטואליה ומהדורות בחדשות 12, ינחה את מליאת הפתיחה של ועידת ערים מתחדשות ביום הראשון של הוועידה, 30 במאי, ויקיים סדרת ראיונות אישיים עם בכירים, בהם שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף, אלעזר במברגר – מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, רפי אלמליח – מנכ"ל מינהל התכנון, ינקי קוינט – מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, רונן פרץ – מנכ"ל משרד הפנים, ועו"ד כרמית יוליס – המשנה ליועצת המשפטית לממשלה.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף (צילום: אלעד זגמן, לע"מ)

העורך הכלכלי של חדשות 13, מתן חודורוב ינחה שלושה שולחנות עגולים: הראשון על ירושלים כמודל לעיר מובילה בהתחדשות עירונית, בשני ידונו בכירים בקשר שבין הכלכלה לתחום הנדל"ן המניב, ובשלישי – על ההתמודדות בסביבת ריבית משתוללת.

בנוסף, העיתונאי גיא נרדי, כתב לענייני תכנון ונדל"ן בכלכליסט, ינחה פאנל בנושא הרק"ל והרשויות המקומיות; כתבת TheMarker עדי כהן תנחה פאנל שידון במשבר בשוק הדיור בר ההשגה; הילה ציאון – כתבת הנדל"ן של ynet, תוביל פאנל על החלופות לתמ"א 38; ואורי חודי מידיעות אחרונות יוביל פאנל על הפער העצום בין הרצוי למצוי בכל הנוגע לפינוי-בינוי.

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, יעביר ביום השני של הוועידה, יום רביעי 31 במאי, הרצאה על סיפורה של הפוליטיקה הישראלית. באותו יום יתקיים דיאלוג מרתק בין הרב יהודה סתיו לבין מרים פרץ, בנושא "וגר זאב עם כבש – נדל"ן, יהדות וערכים חברתיים".

עמית סגל, פרשן חדשות 12 (צילום: באדיבות חדשות 12)

הוועידה השנתית לערים מתחדשות היא האירוע המקצועי המרכזי הגדול ביותר בתחום הנדל"ן, ותעסוק בהיבטי התכנון, הייזום והביצוע של תחום המגורים וההתחדשות העירונית. משום שהשנה היא שנת בחירות, הוועידה השנתית לערים מתחדשות תהווה במה מרכזית למדיניות העירונית. המשימה הלאומית של התחדשות עירונית מתנהלת ומתקדמת בהילוך גבוה, והמציאות בה ההתחדשות העירונית נמצאת בשלבים שונים בכל רחבי הארץ – תשמש כתמה המרכזית בוועידה.

כמו כן, יידונו נושאי ליבה נוספים, בהם האג'נדות ומדיניות הדיור הממשלתית של קובעי המדיניות החדשים במשרד השיכון והבינוי, קידום מדיניות תכנון ארצית על ידי משרד הפנים ומינהל התכנון, והאצת היקף שיווקי הקרקעות על ידי רשות מקרקעי ישראל, גם בתקופה לא יציבה כפי שאנו חווים אותה כיום.

הוועידה השנתית למשרדים ומניבים תרכז את השחקנים המובילים בישראל בתחום המשרדים, דיור להשכרה ונדל"ן המניב. באירוע ייקחו החברות המובילות הפועלות בתחום המשרדים והנכסים המניבים. לצידן, החברות המובילות בתכנון והקמה של מתחמי עירוב שימושים ופרויקטים מניבים בכלל ונדל"ן ייעודי לתעסוקה בפרט – המושפעים ישירות מהשינויים הדמוגרפיים, התעסוקתיים והתחבורתיים בישראל.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

פועל מעד באתר בנייה ונפצע

פועל כבן 35 מעד ונחבל בגפיו תוך כדי עבודתו באתר בנייה בבני ברק. האיש טופל ופונה במצב קל עד בינוני לבית חולים.

נהג צמ"ה התהפך ונפצע

נהג צמ"ה התהפך לתוך ואדי בסמוך למחצבת דושן שסמוכה לקיבוץ חמדיה. צוות כיבוי מתחנת בית שאן פעל באמצעות כלים הידראוליים לחילוץ הנהג שפונה לבית חולים.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬