דף הבית >

> כתבה

אדריכלות ועיצוב

קובעים את שטח החדר לפי גודל הארון

שיתוף‭:‬

באדיבות דלקוב
באדיבות דלקוב
באדיבות דלקוב
באדיבות דלקוב
באדיבות דלקוב
באדיבות דלקוב

אתם פשוט לא תאמינו מה עובר בשנים האחרונות על הארון. כן, אותו פריט דומם שניסינו להסוות כקיר, הפך בשנים האחרונות לכוכב הבלתי מעורער בחדרי השינה, הרבה בזכות סלבס A-LIST בינלאומיים (קים וקלואי קרדשיאן וג'יאני פראני הן רק שלוש מהם) שמצטלמים מולם או בתוכם וזוכים לאינספור לייקים ושיתופים. ארונות הבגדים אוטוטו 2023, נראים מעולה גם בלי פילטרים. ניתן לשלב בהם גאדג'טים ומנגנונים מיוחדים והטרנד הלוהט  הם ארונות זכוכית. 

עם יד על הלב, עד לא מזמן רובנו המכריע ראה בארונות פריט מאסיבי שמומלץ להסוות כחלק מהקיר. ואז הגיעו האינסטגרם, הטיקטוק ותרבות השיתופים, וידוענים, מובילי דעת קהל ויוטיוברים, שאופנה זורמת להם בדם, גילו שאחד הלוקיישנים השווים להצטלם, מכל המקומות בבית, הוא ארון הבגדים, או חדר ארונות לברי המזל שבינינו. כך הפך אחד האזורים הכי אינטימיים ומוצנעים לפינה שכולם רוצים לראות ולהראות, גם אצלנו בישראל.   

לדברי תמיר רז, סמנכ"ל השיווק ברשת דלקוב, המתמחה בייצור ותכנון ארונות "הטרנד הבולט ביותר כרגע הם הארונות השקופים- מוצר שעד לפני 3 שנים רק הנועזים בחרו בו. ארון הבגדים הפך לארון תצוגה, אנחנו פוגשים לקוחות שחשוב להם לראות ולהראות את הפריטים בצורה שקופה ומוחשית, הם מצטלמים ליד הארונות ומתגאים בפריטים שבארון. לא לשכוח שהארון הוא הפריט שתופס הכי הרבה נפח, אפילו יותר מהמיטה, וככל שהמגמה להפוך אותו לפריט עיצובי גוברת, כך גוברות גם הדרישות המיוחדות כמו דלתות זכוכית שקופות בגובה שלושה מטרים, פטנטים מיוחדים לאחסון, גדג'טים נוחים ומפנקים, והכל כמובן בתכנון CUSTOM MADE".

לדברי רז, שינוי המגמה ניכר: "תרבות השפע גורמת לנו לקנות והרבה. מלאכת תכנון חדר ארונות מקבילה לתפירת חליפה לכן קריטי לנו להבין את מידות החלל וצרכי הלקוחות על מנת לתת פתרון אמיתי גם למוצרים שאינם נעליים או בגדים, כמו דייסון למשל, ציוד מחנאות או כלי נגינה.  כמו גם לספק פתרונות נקודתיים לנעליים, עניבות וחליפות". 

"הרעיון בחדר ארונות הוא לעצב חלל שיהיה כמו 'מיני חנות' בבית, ובה קולקציית הבגדים האישית", מסביר המעצב ניצן הורוביץ. "כזה שייראה מזמין, שיחשוף בקלות את 'המרכולת', ויאפשר לעשות בקלות התאמות". 

עוד מסביר הורוביץ, "אנשים מוכנים להתפשר על גודל חדר השינה לטובת חדר ארונות איכותי", הוא מסביר. "אבל חשוב להבין שבחדרי ארונות יש מקום מבוזבז, ושאם החדר לא גדול – הבזבוז הוא יקר. ואם אין מקום, אני חושב שעדיף לוותר על זה". הורוביץ סבור כי המינימום ההכרחי לחדר ארונות מרווח ואיכותי הוא לפחות 7 מ"ר. אם אין ברשותכם כזה חלל, עדיף להסתפק בארון מסורתי". 

חדר הארונות מבית דלקוב במגדל יוקרה באשדוד מבית המעצבת רונית שיסמן: ללקוחות טעם יוקרתי ואהבה עזה למותגים. בקשתם המיוחדת שבכל מדף יהיה פס תאורה, מדפי נעליים בשיפוע, מתקני תלייה ייחודיים עם גישה נוחה. הארונות צבועים צבע אלון איטלקי שמתכתב עם הפרקט, וזכוכית חלקה בגוון שקוף-חום ללא ניתוקים. החדר עצמו מעוצב כפרוזדור ארונות הממוקם בכניסה לחדר השינה, עם 8 מטר של שטח אחסון נטו. המשמעות שהארון עצמו הוא רהיט חדר השינה, שחובה לעבור דרכו כדי להגיע למיטה.

ארון מרשים ועוצמתי בפנטהאוז באזור השרון מאת המעצב ניצן הורוביץ : פנטהאוז למשפחה באזור השרון. מבנה גדול ומרשים שמזכיר בית פרטי. ארון רחב ידיים ברוחב של כ 8 מטר, מתנשא לאורך של 2.5 מטר. החלק של הארון שמול המיטה בחיפוי מראה, מה שמגדיל את החלל ובתוכו מוטמע מסך טלוויזייה. החלק של הארון שבשולי המיטה מגיע עם ארונות זכוכית סמי שקופים ומוארים, עם נגרות CUSTOM MADE .

ארון נסתר מבעד לדלתות הזכוכית בתכנונה של  דורית סלע: סוויטת השינה של בני הזוג גדולה ומוארת ותוכננה בקפידה על ידי דורית סלע על מנת לנצל בצורה המיטבית את החלל. שטחה למעלה מ-30 מ"ר ובמרכזה מיטת FREE STANDING מרשימה, מנותקת מהקיר על מנת להרוויח מקום אחסון נוסף. ארון הבגדים נסתר מבעד לדלתות זכוכית שעם הדלקת האורות נעשות שקופות כמעט לחלוטין. 

פינוק בתוך חדר הארונות מבית היוצר של צביה קזיוף: חדר ארונות בשטח של 12 מ"ר, בבית פרטי באזור השרון שתוכנן ועוצב על ידי צביה קזיוף. ללקוחות מקלחת ושירותים בתוך תא זכוכית. ביקשו למקם גם אמבטיה פרי סטנדינג לפינוק מיוחד. נבחר החדר ארונות , שכל כולו מראות עם מסגרות זכוכית, מה שיוצר מתחם קסום. הישר מהאמבטיה – בוחרים את הבגדים. 

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬