דף הבית >

> כתבה

אדריכלות ועיצוב

לגור בבית מלון: בריחה יום-יומית מהמציאות – בדירות פרטיות

כבר לא צריך לנסוע לריזורט מפואר או למלונות בוטיק נפלאים. הנה ארבעה פרויקטים בתל אביב, הרצליה ופתח תקווה, שהביאו את תחושת החופשה לדירות הפרטיות של הלקוחות

שיתוף‭:‬

הפרויקט של שעיצב ותכנן  דניאל חסון בהרצליה (צלם: עודד סמדר)
הפרויקט של שעיצב ותכנן דניאל חסון בהרצליה (צלם: עודד סמדר)
הפרויקט של שעיצב ותכנן  דניאל חסון בהרצליה (צלם: עודד סמדר)
הפרויקט של שעיצב ותכנן דניאל חסון בהרצליה (צלם: עודד סמדר)
הפרויקט של שעיצב ותכנן  דניאל חסון בהרצליה (צלם: עודד סמדר)
הפרויקט של שעיצב ותכנן דניאל חסון בהרצליה (צלם: עודד סמדר)

מלונות ריזורט, וכמובן הלובי, המסעדות ואיך לא החדרים המפנקים, המצעים היוקרתיים, חדראי הרחצה והחלוקים, הפכו עם הזמן לנקודת אחיזה נפלאה ולאסקפיזם טהור. הישראלים חוזרים לשגרת חייהם משהייה במלונות בוטיק בארץ ובעולם, ורוצים לשחזר את אותה תחושה מרגיעה, מפנקת ונינוחה, גם במרחב הפרטי והביתי שלהם.

ככלל, בשנים האחרונות הפכו הישראלים למודעים יותר מאי-פעם לכל מה שקשור לעיצוב ולחוויית לייף סטייל, ומבקשים ליצור מראה יוקרתי ומפנק בבתיהם, בדיוק כמו זה שחוו שמהלך החופשה שלהם. הפרויקטים הבאים, שלא תתבלבלו, נלקחו היישר מבתי מגורים שרק נראים כאילו נלקחו מאתר בוקינג.

דירת הטריפלקס התל אביבית | תכנון ועיצוב שירלי דן

החלל המרכזי עם הכניסה הראשית לדירת 100 המ"ר התל אביבית, ממוקם בקומה האמצעית מבין שלוש. בקומה התחתונה מוקמו חדרי הילדים, ובעליונה סוויטת ההורים. עוד החלטה שקיבלו בעלי הבית יחד העם שירלי דן, היה לוותר על המדרגות הפנימיות ולהתקין מעלון המחבר בין הקומות, כשלכל קומה יש גישה למעשה יציאה לחדר המדרגות הבנייני.

יציאה מסוויטת ההורים לגג עם בריכה. הפרויקט של שירלי דן (צילומים: שי אדם)

הקומה האחרונה, סוויטת ההורים, מרגישה כמו סוויטה במלון בוטיק תל-אביבי. גם לקומה זו יש כניסה נפרדת. בכניסה לקומה שגודלה כ-20 מ"ר בנוי עם חמישה מ"ר מרפסת, הוצב מטבחון עם בר קטן דרכו אפשר להיכנס לחדר השינה או לצאת אל הגג. הקירות עשויים מזכוכית ודרכם ניתן לראות את הגג, הצמחייה, השמיים ואפילו את הים. האמבטיה פתוחה מצד אחד לחדר ומצד שני אל ג'קוזי חיצוני גדול שמרוצף בפסיפס. רצפת הגג מחופה באבן בלוסטון טבעית בדוגמת פישבון, בהמשך לפרקט שמחפה את רצפת הבית. נוסף לג'קוזי, הותקן גם מטבח חוץ מצויד לאירוח, פינת אוכל וספה מפנקת – שמשלימים את התמונה המלאה של הדירה החלומית.

הפנטהאוז ההרצלייני האופנתי | מעצב פנים דניאל חסון , קמין אורטל קמינים

זהו פנטהאוז יפיפה שנתפר למידותיה של המשפחה, זוג בסוף שנות ה-40 ושלושת ילדיהם הבוגרים. הרעיון והחזון היו לייצר דירה מעוצבת, עכשווית ואופנתית, אך לא מנוכרת, כלומר דירה חמימה, מזמינה ומשפחתית. אזור המטבח והסלון קיבלו התייחסות מיוחדת כדי להתאימם לסגנון החיים של המשפחה שאוהבת לארח. למטרת החמימות, בחר דניאל חסון לרצף את כל הדירה בפרקט אלון בקורות רחבות שתורמות לשיק ומלאות סטייל. המטבח היוקרתי תוצרת גרמניה בגוון אבן אפרפרה עמוקה, עם אי רחב ודומיננטי במרכזו באורך חמישה מטרים, שסביבו מתרחש ההוואי המשפחתי. בסלון, הטלוויזיה וגם הקמין מבית אורטל קמינים, ממוקמים במרכז והם למעשה ה-Focal Center  שאליו המבט נמשך באופן טבעי.

דירה מעוצבת, אך לא מנוכרת. דניאל חסון תכנון ועיצוב (צילומים: עודד סמדר)

"בפרויקט הנוכחי ממוקם הקמין על קיר 'נקי' עם שתי נישות מוארות משני הצדדים בדמות ספריות ברזל בהזמנה, שמשלבות פונקציונאליות ונוי", מסביר חסון. פלטת הצבעים לפרויקט היא עץ טבעי, צבעי אפור וגראג', שחור והמון טקסטיל שמשלים את ה-Look & Feel.

ניחוח של חופשה בפתח תקווה | עיצוב פנים: מיכאל אוחיון, ארונות דלקוב

במרכז שכונת אם המושבות בפתח תקווה, עיצב ותכנן מיכאל אוחיון דירה נפלאה עבור זוג,  שמעלה ניחוחות של חופשה יוקרתית, עם שיפוץ שמדמה תחושה של פינוק בבית מלון. התוצאה היא יצירה של חלל פתוח, מודרני ומרווח, עם קווים ישרים ופלטת צבעים כהה ומדויקת שנבחרה בעבור הפרויקט, חיבור המוסיף נופך למראה היוקרתי.

סגנון מודרני ושופע סטייל. העיצוב של מיכאל אוחיון (צילומים: אלעד גונן)

המטבח עוצב עד לירידה לפרטים הקטנים ביותר, וגולת הכותרת שלו היא ארון הזכוכית המואר בתאורת לד ותרם ליצירת מראה אלגנטי ומתוחכם. הסלון שממשיך את הקו העיצובי של הבית, עוצב בסגנון מודרני שופע סטייל עם ספה דומיננטית בעלת קווים עגולים שמכניסה הרבה עניין ותשומת לב לחלל. סוויטת ההורים רחבה ומפנקת, והיא כוללת חדר ארונות חדש ומפואר שתוכנן עם דלקוב. חדר זה עם ארונות זכוכית שקופים ותאורה פנימית חמימה, שיצרו תחושת יוקרה.

הפנינה התל אביבית | תכנון ועיצוב: אדריכלית עדי שקד (olek architects), חלונות בלגים מברזל: ארטפרו

בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, החליטו לשפץ את דירתם הישנה הממוקמת בסמוך לפארק הירקון. אדריכלית עדי שקד תכננה עבורם סביבת מגורים נעימה וחווייתית.

החוץ הוכנס פניה. הפרויקט של עדי שקד (צילומים: פלד סטודיו,באדיבות מפתחי ארטפר)

"כחלק מהפרוגרמה, בני הזוג ביקשו ממני לתכנן אזור אירוח מפנק, פתוח ואוורירי שצופה לנוף, פינת אוכל משמעותית שתוכל להיפתח בעת אירוח, מגוון פתרונות אחסון, חדר שינה לכל אחד מהילדים ומאסטר שינה עבורם שכולל חדר עבודה", מספרת שקד.

טרם השיפוץ, היו בדירה חלונות מאלומיניום גס ועבה בגוון ירוק שהסיטו את תשומת הלב מהצמחייה המרהיבה, וייצרו אשליה של חלל קטן יותר. חלונות הדירה שונו לחלונות מברזל בלגי. חברת ארטפרו נבחרה לפרויקט. שקד: "החלונות שבחרנו מייצרים תחושה מינימליסטית ואלגנטית ומשמשים כמסגרות עדינות לנוף שנשקף מהחלון".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

כישלון למכרז דיור בקריית ים

אף הצעה לא הוגשה למכרז רמ"י ל-6.8 דונם בקריית אתא עבור 200 יח"ד דיור מוגן. מחיר המינימום היה 2.8 מלש"ח, הפיתוח – 28.8 מיליון.

פועל מעד באתר בנייה ונפצע

פועל כבן 35 מעד ונחבל בגפיו תוך כדי עבודתו באתר בנייה בבני ברק. האיש טופל ופונה במצב קל עד בינוני לבית חולים.

נהג צמ"ה התהפך ונפצע

נהג צמ"ה התהפך לתוך ואדי בסמוך למחצבת דושן שסמוכה לקיבוץ חמדיה. צוות כיבוי מתחנת בית שאן פעל באמצעות כלים הידראוליים לחילוץ הנהג שפונה לבית חולים.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬