דף הבית >

> כתבה

כתבה גדולה דף הבית

ChatGPT – כבר מרגישים את המגמה והשפעותיה 

במהלך החודשיים האחרונים נכתבו אינספור מאמרים, הושמעו מגוון דעות ובוצעו אנליזות למקרי בוחן שונים עם היכנסו של ה ChatGPT – הבוט שפותח על ידי חברת הבינה המלאכותית Open AI למרחב התודעתי של כולנו. מכיוון שמרכז הבנייה הישראלי עוסק בכל הקשור לידע ומידע בתחום הנדל"ן וענף הבנייה, התחלנו אף אנחנו לנתח את היישומים של ה ChatGPT ולבחון כיצד לשלב אותו –ככלי המשרת את הפעילות שלנו לפחות בערוץ פרלימינרי של ניסוי וטעיה. כרגע המסקנה המעודדת היא ש ChatGPT רק יחזק את החיוניות המיידית של P2P) Person to Person) – הליבה האסטרטגית של מרכז הבנייה הישראלי

שיתוף‭:‬

816X500 תמונה לנדלן ניוז מרכז הבנייה
816X500 תמונה לנדלן ניוז מרכז הבנייה
816X500 תמונה לנדלן ניוז מרכז הבנייה

אלו חלק קטן מהתובנות הנוכחיות:

הכי טריוויאלי להתחיל בעולמות השיווק והמכירות של הנדל"ן. 
ברזולוציה האישית של המגע עם לקוח הקצה עומד תחום השיווק והמכירה לעבור טלטלה. טלטלה שנחזתה לפני מספר שנים עם כניסתן של אפליקציות ושחקנים כמו אתר ZILLOW אלא שעוצמתה הנמוכה (של הטלטלה) לא הכינה כראוי את תחום השיווק והמכירה של ענף הנדל"ן למה שכנראה עומד לקרות עכשיו.

משיחות עם מתווכים בארץ ובעולם, אין כל ספק שהבוט יסגור את פערי המידע אבל גם את יסגור בקלות את פערי הידע (הנכס המקצועי) בין המתווכים, והתוצאה המתבקשת תהיה שהיתרון והבידול היחסיים יבואו לידי ביטוי בקשרים האישיים.

ChatGPT משלב בינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית, ומאפשר לו להבין את השפה האנושית ולהגיב בהתאם בזמן אמת.

ניקח שוב לדוגמא את המתווכים ואנשי המכירות בעולם הנדל"ן ונגדיר שהמטרה של ה Chat GPT  היא לספק ללקוחות מידע מקיף ופרטני כגון: רישומי נכסים, אפיקי מימון וליווי פיננסי ואף לייצר בדיקות נאותות, בלוחות זמנים קצרים במיוחד מבלי להתקשר למישהו מוסמך. 

מובן שתידרש הסתגלות פסיכולוגית של משתמשי הבוט לתפיסת האמינות של נותן השירות (במקרה זה של הברוקר) ולו רק בגלל הרגלים ודפוסים שאפיינו אמינות מקצועית ואינם רלוונטיים עוד  בעידן של ה ChatGPT.

בדיקות נאותות למשל,  נמשכו על פני שעות וימים ולוו בסימוכין המגבה את תוצאות הבדיקה. לא עוד… בעידן של ה Chat GPT התוצאה תהייה מדויקת מהירה וכתוצאה מזה אולי מעוררת חשד (בלתי מבוסס בעליל).

כללי המשחק ישתנו, למשל בתחום השיווק והמכירות של ענף הנדל"ן לא יהיה מושג שנקרא –  עסקה מחוץ לשוק…. כולם יידעו הכל.

במקביל, Chat GPT יצמצם את המושג מומחיות ולכן כל אחד יוכל לעסוק בטווח רחב הרבה יותר של מקצועות.

שוק הנדל"ן בישראל כמו בעולם הינו תחום תחרותי במיוחד. בתחום הנדל"ן המניב למשל עליך לעשות הכל כדי לשפר את החזר ה-ROI שלך (החזר על ההשקעה).

איך למשל יכול ChatGPT לשפר את ההחזר על ההשקעה (ROI) בשוק זה?

ל-ChatGPT ולטכנולוגיות בינה מלאכותיות אחרות יש פוטנציאל לשפר את ה-ROI בשוק הנדל"ן לתעסוקה ולנדל"ן לדוגמה בתחומים הבאים:

ChatGPT  מסוגל לספק ROI מדהים בשוק הנדל"ן המסחרי על ידי שיפור שירות הלקוחות, הגדלת הפרודוקטיביות העסקית והפחתת עלויות התפעול.

ניהול נכסים אוטומטי – ניתן להשתמש ב-ChatGPT ובטכנולוגיות בינה מלאכותיות אחרות כדי להפוך משימות ניהול נכסים שונות לאוטומטיות, כגון גביית שכר דירה, בקשות תחזוקה ותקשורת דיירים. זה יכול לחסוך זמן ולהפחית את הצורך בעבודה אנושית, פוטנציאלית לשפר את ה-ROI על ידי הפחתת עלויות התפעול והגברת היעילות.

ניתוח וחזוי: ניתן להשתמש ב-ChatGPT ובטכנולוגיות AI אחרות כדי לנתח כמויות גדולות של נתונים ולבצע תחזיות לגבי מגמות שוק והתנהגות דיירים. כלי אולטימטיבי המסייע למשקיעים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי היכן להשקיע וכיצד לנהל את הנכסים שלהם, פוטנציאלי לשפר את ה-ROI על ידי זיהוי הזדמנויות לצמיחה ומזעור סיכונים.

שירות לקוחות משופר: ניתן להשתמש ב-ChatGPT ובטכנולוגיות בינה מלאכותיות אחרות כדי לספק מענה מהיר ומדויק לפניות דיירים, לשפר את חווית הלקוח הכוללת ולהגדיל את שיעורי שימור הדיירים. זה יכול להוביל לשיעורי תפוסה גבוהים יותר ולהכנסות משכירות, ולשפר את ה-ROI.

אבטחה משופרת: ניתן להשתמש ב-ChatGPT ובטכנולוגיות AI אחרות כדי לנטר מצלמות אבטחה ולזהות איומים פוטנציאליים בזמן אמת, ולשפר את הבטיחות והאבטחה של נכסים רב-משפחתיים. מנגנון משובח להגנה על השקעות ולהפחתת את עלויות הביטוח, ולשפר את ה-ROI.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

פועל מעד באתר בנייה ונפצע

פועל כבן 35 מעד ונחבל בגפיו תוך כדי עבודתו באתר בנייה בבני ברק. האיש טופל ופונה במצב קל עד בינוני לבית חולים.

נהג צמ"ה התהפך ונפצע

נהג צמ"ה התהפך לתוך ואדי בסמוך למחצבת דושן שסמוכה לקיבוץ חמדיה. צוות כיבוי מתחנת בית שאן פעל באמצעות כלים הידראוליים לחילוץ הנהג שפונה לבית חולים.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬