חברת הנדל"ן בוני התיכון יוצאת בקמפיין חדש עם האמן שאול כהן, המייצר מיניאטורות עירוניות. במסגרת הקמפיין, יצר כהן העתקים מיניאטוריים של הבניינים הקיימים והחדשים שתקים החברה, במסגרת התחדשות עירונית בתל אביב ומחוצה לה.
הקמפיין בהפקת משרד ההפקה כרמי וכהן, יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, לפרק זמן של כמה שבועות. בקמפיין יושקעו כ-1.5 מיליון שקל. הקמפיין מבליט את אופי החברה ששמה דגש על בנייה בסטנדרט גבוה ויצירת סביבות מגורים חדשות.
בוני התיכון בשליטת עמי פרץ, שמשמש כמנכ"ל החברה ודירקטור, עוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בישראל ומקדמת ייזום, בניה ושיווק של כ-2,400 יחידות דיור בשישה פרויקטים למגורים במודיעין, קריית אונו, אשקלון, תל אביב, באר יעקב ויבנה. היא גם מהוותיקות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית ועוסקת בייזום של כ-54 פרויקטי התחדשות עירונית עם מעל 22 אלף יחידות דיור ברחבי הארץ, ופרויקטי תמ"א 38/2 בתל אביב באמצעות חברת הבת "בונים בעיר" שמקדמת התחדשות עירונית בעיר.
סיון פרץ, סמנכ"לית השיווק והמכירות של בוני התיכון, מסרה כי "החיבור עם שאול היה לנו טבעי. ברגע שנתקלנו בעבודה המופלאה שלו, הבנו שמצאנו דרך מדויקת להעביר את הסיפור שלנו. האהבה לרחוב הישראלי, תשומת הלב לפרטים הכי קטנים והחיבור בין אדריכלות לאמנות, אלמנטים שניכרים בעבודה של שאול, הם נקודות מפתח בגישה שלנו להתחדשות עירונית".
> הצג תגובות