אבן פינה. חברת מיטל הנדסה וייזום הניחה את אבן הפינה בפרויקט "מגדלי מיטל" אותו היא בונה במערב רחובות. בטקס השתתפו ראש העירייה רחמים מלול וחברי מועצת העירייה, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו, מנכ"ל ובעלי מיטל הנדסה עופר שגיב, צוות המנהלים והעובדים של החברה, נציגי מחלקת ההנדסה והרישוי בעיריית רחובות, נציגי בנקים וגופי מימון, מתכנני הפרויקט ממשרד "לארי שטרנשיין – אדריכלים", ספקים, אנשי השיווק של הפרויקט מחברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן, ולקוחות.
הפרויקט כולל 193 יחידות דיור בשני מגדלים בני 23 קומות ובניין נוסף בן 10 קומות, כ-1,800 מ"ר למסחר ומשרדים וגינה פרטית לשימוש הדיירים.
בעלי מיטל הנדסה עופר שגיב אמר: "אנו שמחים לקיים את האירוע ולקדם את הבנייה בפרויקט הדגל שלנו, שיהיה פרויקט מגדלים מהגבוהים ביותר ברחובות. העיר רחובות מתפתחת בצורה משמעותית לכיוון מערב עם אזור תעסוקה גדול הכולל לצד מקורות תעסוקה גם מסחר, פארקים חדשים ועוד. מערב רחובות מציעה איכות חיים גם מבחינה תחבורתית, עם הקמה של תחנת רכבת עתידית, ושדרוג של כל התשתיות במסגרת הסכמי הגג. העיר שיפרה משמעותית את מעמדה הסוציו אקונומי והיא מהווה אופציה ראויה למגורים במטרופולין במחירים שפויים".
ראש העירייה רחמים מלול: "אני מברך על הפרויקט שמהווה הבעת אמון מובהקת בתהליך ההתחדשות העירונית הענק בשכונת קרית משה. הפרויקט הזה הוא הסנונית הראשונה במגמה של יישום התכנונים עבור השכונה. כבר בחודשים הקרובים ייצאו לפועל פרוייקטים נוספים וביניהם פרוייקט הפינוי בינוי הראשון באותו הרחוב".
ערב יין. חברת קרסו השיקה השבוע את חדרי היין במתחם "אומאמי" שהיא בונה בקריית אונו, באירוע שקיימה בהשתתפות דיירי שני הבניינים הראשונים שכבר אוכלסו בפרויקט, ובמעמד ראש עיריית קריית אונו ישראל גל. האירוע התקיים על טהרת היין של יקב דדה הסמוך לזכרון יעקב. נציגי קרסו נסעו ליקב כדי לטעום ולאפיין את זני היין המתאימים ביותר לאירוע שכזה. באירוע המשתתפים נהנו ממבחר יינות לבנים ואדומים, וכל דירה קיבלה במתנה בקבוק רזרב.
האירוע התקיים בחצר בין שני הבניינים הראשונים שאוכלסו על ידי כ-260 משפחות, ועוד 260 דירות שנמצאות בבנייה מתקדמת. הבניין החמישי בפרויקט ייצא בקרוב לשיווק בפרויקט שמותג מתחילתו כמתחם המיועד לחובבי בישול ואירוח. בכל מגדל חדר יין הכולל תא פרטי לכל דירה ומקורר בטמפרטורה ולחות אידיאליים לצורך שמירה על היין. בנוסף, לרשות הדיירים יש שולחן אבירים גדול על מנת לערוך ערבי יין משותפים.
בחברה אומרים כי אירוע זה מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות שכונת נאות אריאל שרון. דן פרנס, מנכ"ל קרסו, אמר באירוע כי "אנחנו בקרסו מאמינים שבית הוא יותר מארבעה קירות, הוא התגלמות הערכים, הקשרים והרצונות שלנו, הוא חוויה המגלמת תרבות ואורך חיים נשאף, בו מתגבשים זיכרונות, רגעים משותפים וסיפורים המעצבים את זהותנו. בפרויקט 'אומאמי' זיהינו את הצורך והעניין הגובר בקולינריה בקרב לקוחותינו, אהבה לאירוח ותשוקה לאמנות ההתכנסות, ויישמנו את הקונספט בפרויקט. אני גאה לעמוד כאן היום ולראות איך הקונספט הפך לחוויית מגורים מוחשית".
פסלים וקניות. מתחם העיצוב די סיטי (Dcity) במישור אדומים הציב פסלים במתחם. מדובר בתערוכת הפיסול "בתנועה מתמדת" בה הוצבו מעל 100 פסלים של טובי האמנים והמעצבים בארץ. האמנים נבחרו בקפידה ופסליהם מתכתבים בצורה מושלמת עם מניפסט המתחם.
הפסלים מוצגים לאורך שדירות המתחם: פסלים ריאליסטיים, אבסטרקטיים והומוריסטיים, המאפשרים לאדריכלים, יזמים ולקהל הרחב להינות מחוויה תרבותית מעשירה וממפגש עם מגוון רחב של יוצרים בסגנונות רבים ובחומרים מגוונים כגון עץ, אבן, מתכת, ברונזה ועוד.
האמנים המציגים בדי סיטי הם אירית לב, אלישבע צבר, אפרת אברמסון פוייר, אריאלה מנור, ד"ר בט ארז, דבורה חצור, ד"ר גרא אלדור, דניאל מדר הלוי, ואדים רובינציק, וורה צ'אשו, חנה דרור, חסיה גיבלי, יהודית פסקל, מוקי הראל, מיכל אלעזר צור, מיכל ביין, מרטה מאלאמוטה זיבולסקי, מרים שטרן, נטע גבע, ניצה כהן, נעמי פארן, סולומון לבייב, עדנה בנס, ענת הראל, פרידה (דידי)הלל, רונית טסלר עדן, שאול בז ושרה שובל. אוצרות ומפיקות התערוכה הן איילת אמוראי-בירן ושירי מאיר. התערוכה שמוצגת בכל שעות היום, תינהל בינואר 2024. לפרטים על התערוכה – לחצו כאן.
קמפיין לשנה החדשה. רשת קניוני עופר יוצאת בקמפיין גדול לקראת השנה החדשה, בשת"פ עם מותגים ורשתות מובילות תחת הכותרת "מאות מתנות ב-20 שקלים בלבד". את הקמפיין שעלותו נאמדת ב-2.8 מיליון שקלים ומפיק משרד הפרסום מקאן תל אביב, תוביל הקומיקאית עדי אשכנזי.
הקמפיין יחשוף את מגוון המתנות והמותגים המשתתפים בקמפיין ויכלול פרסום ארצי ומקומי: קמפיין טלוויזיה הכולל סרטונים הומוריסטים שיעלו בכל ערוצי הטלוויזיה ובדיגיטל, שלטי חוצות, קמפיין עיתונות, פעילויות רחבה ברשתות החברתיות ופרסום בקניונים ובנקודות המכירה. הקמפיין מתייחס ל-17 קניוני רשת קניוני עופר.
מנהלת השיווק של קניוני עופר, טלי בראל, אומרת: "בעקבות ההצלחה המסחררת, זו השנה השמינית בה קניוני עופר יוצאים עם קמפיין המתנות ב-20 שקלים בחגים המשקפים הנחה עמוקה לשימוש ולהנאת המבקרים, ללא שינוי במחיר המתנות, למרות העלייה במדדי המחירים בשנים האחרונות".
> הצג תגובות