דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

גלו את הדירה העתידית שלכם: כלי AI מהפכני להצגת נכסים

סיורים וירטואליים אולי אינם נושא חדש, אולם חברת VIZIT שפיתחה כלי מבוסס AI, שינתה לגמרי את התחום עם סיור ריאליסטי איכותי, המתאים לכל פרויקט מגורים או משרדים. היתרונות ללקוח ברורים, אך יש גם מגוון יתרונות ליזמים ואפילו בגוגל מאוד אהבו את הרעיון

שיתוף‭:‬

DANI SHEMESH
DANI SHEMESH
DANI SHEMESH

חברת ויזיט (VIZIT), הפועלת בארה"ב, איחוד האמירויות, גרמניה, גאורגיה וישראל, הוקמה לפני ארבע שנים על ידי יזם ההי-טק רון כהן במטרה להפוך את הסיורים הווירטואליים לסטנדרט ונחלת הכלל בשיווק פרויקטים חדשים. החברה מתמחה בטכנולוגיות תלת-מימד ויצירת סיורים וירטואליים בנכסים (דירות ומשרדים) שטרם נבנו, "על הנייר" בהגה המקצועית.

האפקט של סיור כזה גדול משמעותית מזה של צפייה בתמונות הדמיה סטנדרטיות או של תוכניות מכירה דו-מימדיות שרוב הלקוחות לא באמת מבינים אותן או מצליחים לדמיין דרכן איך בדיוק הנכס יראה בסיום הפרויקט. לסיור וירטואלי לדוגמה – לחצו כאן

"אמנם סיורים וירטואליים זה דבר מוכר יחסית, אבל אנחנו מביאים בשורה חדשה", אומר דני שמש, יזם ובעלים של חברת ההדמיות 3Ddesign שחי ומכיר את השוק המתפתח של עזרי השיווק כבר למעלה מעשור. לאחרונה החל שמש בניהול המכירות של חברת ויזיט, ולדבריו, "אחרי שראיתי את הסיורים של ויזיט, הבנתי שיש פה משהו ברמה אחרת. מאחר שהסיורים בוויזיט כבר עברו לטכנולוגיה מתקדמת משולבת AI, אנחנו מצליחים להגיע לנראות ורזולוציה מאד גבוהה, לקצר משמעותית את לוח הזמנים, אפילו לרמה של כמה ימים ובמחיר חסר תקדים – זו בשורה אמיתית".

מה הם היתרונות בתהליכי השיווק והמכירה עבור היזמים בשימוש בסיור וירטואלי על דרכי שיווק מסורתיות, כמו הדמיות סטטיות?

"הסיורים הווירטואליים מציעים יתרונות ברורים בתהליך השיווק. לדוגמה, מחקר של ענקית הנדל"ן האמריקאית Realtor.com מצביע על עלייה של 17% בצפיות למודעות נדל"ן עם סיורים וירטואליים לעומת מודעות עם הדמיות סטטיות, מה שמעיד על יצירת יותר לידים בקמפיין הפרסום. כמו כן, במחקר שביצענו בשיתוף חברת נדל"ן מובילה בגרמניה, Euerzuhause,  נמצא כי לקוחות מבלים בממוצע 3:40 דקות בכל סיור, מה שמגביר את החיבור הרגשי לנכס. זה מאפשר ללקוחות להתחבר אישית לנכס, לדמיין את עצמם בו, ולפתח קשר רגשי עם הנכס".

היתרון בתהליך המכירה מתבטא בכך שהלקוח מקבל חווית משתמש איכותית ומרגשת שנותנת תחושת ביטחון אמיתית והבנה של הנכס העתידי וזה בדיוק מה שהלקוחות מחפשים – ביטחון. "הסיורים מאפשרים ללקוח לחוות את החזון של האדריכל והיזם, ולהתרשם לעומק מהנכס והפרויקט, מה שגורם ללקוחות להיות בשלים הרבה יותר לקניה, יש פחות שאלות על הנכס כי הכל מוצג בשקיפות, הם מבינים את הנוף והסביבה ויודעים שלא יופתעו מבניין שפתאום יסתיר להם את הנוף וזה מאוד עוזר לקבלת ההחלטות. כך היזם מגיע לגרעין לקוחות פוטנציאלי אמיתי", אומר שמש. מחקר של אתר Zillow (הגרסה האמריקאית ליד2 הישראלי) מראה שנכסים הנמכרים עם סיור וירטואלי, נמכרים 14% מהר יותר מנכסים ללא סיור וירטואלי. סקר של Matterport בקרב מתווכים, מצא שבשווקים תחרותיים, סיור וירטואלי יכול להוריד 31% מזמן השהייה של נכס "על המדף", כלומר בשוק. נתון נוסף מעניין הוא שנכסים עם סיור וירטואלי מניבים תשואה גבוהה יותר על הנכס – כלומר נמכרים בממוצע ב-2% יותר מנכסים ללא סיור כזה.

מה היתרון ללקוחות?

"באמצעות הסיורים שלנו הלקוח יכול לחוות כל נכס עתידי כאילו הוא כבר בנוי, להבין ממש על מה מדובר ולהרגיש בנוח להתקדם בעסקה החשובה בחייו וכל זאת בפרויקטים שטרם נבנו.

"גם בתחום המשרדים אנו פועלים רבות, יש לא מעט נכסי מעטפת שהשוכרים הפוטנציאליים צריכים לבחור בין כמה תוכניות חלוקה והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לייצר סיור של כל תוכנית ולבחור לאחר שבאמת הרגשת את התוצאה".

-מה היזמים לא הבינו עדיין שהם כן צריכים להבין?

"אי אפשר להתעלם מכך שדור המילניאלז, זה שחי בתוך מסך הטלפון ושמבצע את רוב הרכישות שלו בצורה דיגיטלית, הפך בשנים האחרונות גם לקבוצה הגדולה ביותר שרוכשת נכסי נדל"ן. הסיור הווירטואלי הוא הדרך הנגישה והמשמעותית ביותר להגיע לאותו פלח של רוכשים פוטנציאלים שרוצים להרגיש הכל בכף ידם".

לדבריו של שמש, "סיור וירטואלי הופך לסטנדרט בשיווק נדל"ן ועוזר מאד במכירה. אותו אפקט 'וואוו' ראשוני של הלקוח בעת החשיפה לנכס בצורה כל כך אמיתית, מייצרת ריגוש בקרב הלקוחות וריגוש זה אלמנט מרכזי בתהליך המכירה".

"בנוסף, העלויות ולוחות הזמנים זה לא מה שהיה פעם בזכות הטכנולוגיה שפיתחנו. פעם התהליך היה יקר ומסורבל מאוד, ולא תמיד הייתה היכולת להתאים את הסיורים לכל מערכת קיימת שבה משתמש הלקוח, וזו הייחודיות שלנו – שאפשר בקלות להטמיע את הסיורים הווירטואליים האלה בכל מערכת קיימת או אתר פרויקט. מדובר בתהליך פשוט שמתאים לכולם.

"לאחרונה קיבלנו בשורה גדולה שחברת גוגל אהבה מאוד את הטכנולוגיה שלנו וקיבלה אותנו לתוכנית ה-AI האקסלוסיבית ביותר שלה, הכוללת נגישות למומחי גוגל ולכלי הפיתוח המתקדמים ביותר שלה. גוגל אף העניקה לחברה מימון לצורך כך מתוך האמונה שזו טכנולוגיית העתיד לתצוגה של נכסי נדל"ן, גאווה גדולה".

-האם הסיור הווירטואלי הוא תחליף למשרד מכירות?

"אני לא חושב שיזמים יגידו עכשיו – 'יופי, אני יכול למכור רק אונליין', אז אין צורך שאפתח משרד מכירות, השוק עדיין לא שם. מה שכן, מי שאימץ את הסיורים הווירטואליים יכול להעיד שבזכותם קצב המכירות עולה, איכות פגישת המכירה עולה כי המכירה פשוטה יותר אחרי שמישהו מסייר בדירה ומבין איך תראה התוצאה הסופית. כשיזם מאפשר סיור כזה – הרבה מאד חסמים יורדים, כי השקיפות עולה משמעותית, אז אם הייתי יכול לסכם במילה אחת הייתי אומר שסיור וירטואלי שווה בטחון, ובטחון בנכס וביזם שווה רכישה".

בשנים האחרונות גדלו משמעותית גם הפרויקטים שחברות ישראליות מקימות או משווקות בחו"ל – אם זה בקפריסין, יוון, פורטוגל, גיאורגיה ואפילו ארה"ב. כך אותן חברות יכולות להציג את הדירה מרחוק ברמת פירוט גבוהה ואיכותית, ליצור שיח מעניין ואינפורמטיבי עם הלקוחות וזאת בלי שהלקוחות צריכים להחתים דרכון ולטוס לאותו יעד.

"לאחרונה סיימנו פרויקט ענק עם חברת Emaar מאיחוד האמירויות, שבנתה את הבורג' חליפה ועוד עשרות פרויקטים אייקוניים בדובאי ובעולם הערבי בכלל, פרויקט שהיה הצלחה גדולה, במהלכו נמכרות מאות דירות לרוכשים מכל העולם בזמן קצר באמצעות הפלטפורמה של ויזיט", אומר שמש.

בשנה האחרונה הפיתוחים הטכנולוגיים של ויזיט בתחום ה-AI קיבלו הכרה מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם (אינבידיה וגוגל) ואין ספק שזה הולך להיות הסטנדרט החדש במכירת פרויקטים.

פרטים ליצירת קשר עם דני שמש:
מייל: Danny.s@vizit.co
נייד: 050-2522072

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

ערד: פועל נפל מגובה באתר בנייה

פועל בן 44 נפצע בינוני לאחר שנפל מגובה של 4.5 מטרים באתר בנייה בערד. האיש קיבל טיפול במקום ופונה לסורוקה עם חבלות באגן ובגפיים.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬