דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

יצירת שפע מקצועי בעיצוב ואדריכלות זו ענבלת

הכירו את ענבל תורי, מייסדת "ענבלת" – קהילת עיצוב לאדריכלות ועיצוב, מדריכת אוטוקאד, סקטצאפ, פוטושופ, וי ריי כבר למעלה מ-18 שנה

שיתוף‭:‬

ענבל תורי - "ענבלת"
ענבל תורי - "ענבלת"
ענבל תורי - "ענבלת"
ענבל תורי - "ענבלת"
ענבל תורי - "ענבלת"
ענבל תורי - "ענבלת"

לפני 7 שנים ייסדה ענבל תורי, או שמה המקוצר "ענבלת", את הקהילה המקצועית אחת הפוריות של העוסקים במקצועות העיצוב בישראל. היא החלה דווקא מהמקום הכי טכני – עבדה בהוראה פרטית של תיכנון ושרטוט ממוחשב במהלך לימודיה לתואר ראשון בעיצוב פנים במכון הטכנולוגי בחולון, והמשיכה בעיסוק זה לנוכח הביקוש בקרב מעצבים/ות ואדריכלים/ות שפנו אליה בכדי ללמוד לשרטט באמצעות המחשב.

בניתוח האבולוציה של הקהילה שלה, מציגה ענבלת את התובנה העיקרית: "עיצוב זהו תחום עיסוק שבו אתה מאד בודד. אתה בדרך כלל מקיים תהליך שמתחיל מרעיון, נותן מגוון  שירותים ללקוח קצה, מניע את הכל ומתחבט בסוגיות מקצועיות… לגמרי לבד".

מהמקום הזה ומתוך הקשר של ענבלת עם הרבה מעצבים "בודדים" שלמדו אצלה שרטוט ותיכנון ממוחשבים, נולדו פלטפורמות שיתופיות שהלכו והתפתחו בזכות הרשתות החברתיות, לתוכן מקצועי שיתופי שנתן מענה לשאלות מקצועיות ועם הזמן הפך למרחב שיתופי שבו הועלו התלבטויות לצד דילמות ורעיונות לטובת קבלת פידבקים וביקורת בונה גם במסגרת ההתמודדות של חברי הקהילה בזמן אמת במהלך תיכנון וקידום פרויקטים ממשיים.

היום באתר כבר מצהירה ענבלת ש"כאן זה המקום שלכם להתמקצע בעולם העיצוב והאדריכלות וגם לצלול לתוך פרויקטים בצורה המקצועית ביותר עם הדרכות והכשרות מקיפות, לעשות נטוורקינג ולהכיר קולגות בתחום".

קהילת ענבלת ראויה לזרקור גם בזכות העובדה שזה לא רעיון סטארטאפי של הקמת קהילה, אלא שזו דוגמה למיזם שנוצר מתוך צורך ומענה אמיתי שהביא מספר ראוי להערכה של כ-30 אלף מעצבים ואדריכלים להצטרף לקהילה הזו, ולייצר זירה מקצועית ושפע נטול אגו ולגמרי מפתיע. למה מפתיע? משום שהמקצוע שנקרא עיצוב ואדריכלות, נתפס (ולא בכדי) כמקצוע אינדיבידואליסטי נוטף אגו ויצרים בלתי מפרגנים, ואילו ענבל תורי, בשקיפות ופשטות, ניפצה את כל המחסומים האלו.

התמה של ענבלת מבוססת על הנחת היסוד שמוסכמת על כל העוסקים בעיצוב ואדריכלות ללא עוררין: מעצב טוב הוא מעצב עם ניסיון, ולכן שיתוף, העשרה, סיעור מוחות כמנוף להרחבת הניסיון המקצועי, הפכו לקומודטי. "ענבלת זה סוג של בית שני לאלפי מעצבים ואדריכלים, בין אם הם בתחילת דרכם או עם ניסיון רב ופרויקטים רבים מאחוריהם – קהילה מפרגנת ותוססת שמפיצה את המקצועיות והניסיון שלנו הלאה – עם קבוצות פעילות, הדרכות וכנסים", היא מעידה.

המוטו בקהילה של ענבלת הוא "הגאות מרימה את כל הספינות", וזה מה שיוצר את האחווה, הרצון להדדיות ושיתופיות – עם המון שיתופי פעולה בין חברי הקהילה לעצמם וגם החוצה לספקים, אולמות תצוגה וחנויות, "כי החתירה למקצועיות רק תורמת ומרימה לכולנו, וההדדיות והאווירה החיובית שיצרנו – זה מה שכל כך כיף לי בקהילה".

להצטרפות לקהילת ענבלת – לחצו כאן

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

כישלון למכרז דיור בקריית ים

אף הצעה לא הוגשה למכרז רמ"י ל-6.8 דונם בקריית אתא עבור 200 יח"ד דיור מוגן. מחיר המינימום היה 2.8 מלש"ח, הפיתוח – 28.8 מיליון.

פועל מעד באתר בנייה ונפצע

פועל כבן 35 מעד ונחבל בגפיו תוך כדי עבודתו באתר בנייה בבני ברק. האיש טופל ופונה במצב קל עד בינוני לבית חולים.

נהג צמ"ה התהפך ונפצע

נהג צמ"ה התהפך לתוך ואדי בסמוך למחצבת דושן שסמוכה לקיבוץ חמדיה. צוות כיבוי מתחנת בית שאן פעל באמצעות כלים הידראוליים לחילוץ הנהג שפונה לבית חולים.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬