דף הבית >

> כתבה

כתבה גדולה דף הבית

הברנז'ה | מדור הרכילות העסקית של אתר חדשות מרכז הבנייה הישראלי

לא רק נדל"ן בוועידת מרכז הבנייה באילת, פרויקטים חדשים לאבני דרך וקרן נדל"ן, באור יהודה מתבשל פרויקט שכירות ארוכת טווח, הג'וב החדש של אוראל יפרח, וגם המהלך מחמם הלב של G סביון ומה תחנוך עיריית  ת"א?

שיתוף‭:‬

מעשים טובים בסביון
מעשים טובים בסביון
מעשים טובים בסביון
מעשים טובים בסביון
מעשים טובים בסביון
מעשים טובים בסביון

הי דרומה לאילת. בעוד פחות משבוע, תתקיים ועידת מרכז הבנייה הישראלי (עיר הנדל"ן) באילת. הוועידה תתקיים השנה באווירה שונה ומכונסת יותר – בשל האירועים, ותעסוק בהשפעות המלחמה על ענף הבנייה בישראל, היום וביום שאחרי.

לצד הפאנלים, השולחנות העגולים וניסוח ניירות העמדה, ננסה לשנות קצת את אווירה עם הופעות ומפגשים שונים. כך למשל יארח הרב יהודה סתיו את דוד דאור ואברי גלעד; חנוך דאום ינסה להצחיק את הקהל; דני קושמרו יספר על הימים הכי דרמטיים בחייו כעיתונאי; הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות יוסי יהושוע יקיים שיח ביטחוניסטים; הכוכב החדש של המלחמה האחרונה אליהו יוסיאן ימשיך לטעון שחייבים להפסיק לדבר מערביזציה; ובן כספית ועמית סגל יקיימו "פגוש את העיתונות" בגרסה מיוחדת לוועידה. אותו סגל גם ינסה לצפות ולתאר את הפוליטיקה בישראל של אחרי 7 באוקטובר – בהרצאה מיוחדת.

בן כספית ועמית סגל בגרסת פגוש את העיתונות של מרכז הבנייה הישראלי (צילום מסך: חדשות 12)

ואם עוד לא נרשמתם, זו בהחלט הזדמנות טובה לעשות זאת. מוזמנים ללחוץ כאן על הלינק.

חשיפה לצפון. חברת אבני דרך התחדשות עירונית מרחיבה אחיזתה לצפון וחתמה על הסכם פינוי-בינוי להקמת 176 יחידות דיור ברחוב ברנר בחיפה, בקרבת האוניברסיטה. במסגרת המכרז, יהרסו שני בניינים קיימים הכוללים 42 דירות, ובמקומם יבנה מגורים יוקרתי לצד בנייה מרקמית הכוללים 176 יחידות דיור, שייהנו מנוף לנמל.

את הפרויקט מלווים מצד בעלי הדירות עו"ד אייל פאר ממשרד עו"ד גפני פאר ושות', ומטעם היזם עו"ד נטע זילברמן ממשרד עו"ד מויאל מלאכי ושות'. להערכת אבני דרך התחדשות עירונית, היתר הבנייה צפוי להתקבל בעוד כשלוש שנים מהיום.

פרויקט ברנר בחיפה (הדמיה: חן אדריכלים)

מנכ"ל החברה גיל גולדשטיין, אומר: "אנו נרגשים להשיק את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שלנו בעיר חיפה. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים איכותיים נוספים אותם בונה הקבוצה בימים אלה ב-14 ערים ברחבי הארץ. הזכייה במכרז תואמת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות הגיאוגרפית של החברה המתבססת על איתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים באזורים בעלי פוטנציאל היתכנות גבוה ובפריסה ארצית רחבה גם מחוץ לגוש דן".

פרויקט שכירות ארוכת טווח. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אור יהודה, אישרה מתן היתר בנייה בתנאים, לחברת רוגובין, שתבנה בשכונת נווה איילון במערב העיר פרויקט לשכירות ארוכת טווח, בבניינים בני 10 וארבע קומות.

הפרויקט שתוכנן על ידי משרד זרחי אדריכלים, כולל 191 יחידות דיור בתמהיל דירות מגוון – שלושה עד חמישה חדרים. הפרויקט יכלול שטחים משותפים ומרחבים ציבוריים. לצד פרויקטי המגורים, בשכונה מקודמות בימים אלו הקמת קריית חינוך חדשה, אזורי מסחר ושטחי ציבור הסמוכים לצירים מרכזיים ואזורי תעסוקה.

פרויקט השכירות ארוכת הטווח של רוגובין באור יהודה (הדמיות: Studio KMH)

ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, מציינת כי "חשוב לנו לספק מענים לתושבים שמעוניינים להתגורר בשכירות ארוכת טווח. כפי שקידמנו זאת בשכונת בית בפארק, אנו מקדמים פרויקטים נוספים גם בנווה איילון ואני בטוחה שהתושבים שלנו, ולא רק הם, יוכלו ליהנות ממגורים במבנים חדשים במיקום מעולה שקרוב לקריית החינוך המוקמת ולאזורי המסחר הסמוכים".

פנטהאוז ב-10 מיליון שקל. חברת קרן נדל"ן החלה בעבודות להקמת פרויקט "קרן בחברה חדשה" ברחוב חברה חדשה 5 בתל אביב, במסגרתו נהרס במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 בניין ישן של שלוש קומות עם 12 דירות, וייבנה בניין בוטיק בן שבע קומות עם 24 יחידות דיור.

קרן נדל"ן היא גם היזם וגם המבצעת בפרויקט שתוכנן על ידי משרד רבין אדריכלים. הפרויקט שצפוי להתאכלס בסוף 2026, כולל דירות שלושה עד חמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים גדולים, ממש בסמוך לכיכר המדינה, מהאזורים הנחשקים בעיר. רק לאחרונה נמכרה אחת מדירות הפנטהאוז בבניין, עם חמישה חדרים בשטח כולל של 140 מ"ר ומרפסת בשטח 16 מ"ר, ב-10 מיליון שקל.

פרוייקט חברה חדשה של קרן נדל"ן בתל אביב (הדמיה: א-סטודיו)

לדברי יותם רבינוביץ', סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרן נדל"ן, "תחילת הבנייה התאפשרה למרות מלחמת 'חברות ברזל' ולמרות ההגבלות על אתרי הבנייה. יש המון קשיים בתקופה הזו ואנו שמחים על צליחת האתגרים שעמדו בדרך להריסת הבניין ותחילת הביצוע של הפרויקט. מדובר בפרויקט בוטיק אינטימי במיקום מנצח, ודייריו ייהנו מחוויית מגורים אורבנית תל אביבית. האזור כולו מתפתח מאוד בשנים האחרונות וצפוי להשתדרג במידה ניכרת".

הג'וב החדש. אוראל יפרח מונה לסמנכ"ל פרשקובסקי מניבים בחברת הנדל"ן פרשקובסקי השקעות ובניין. במסגרת תפקידו, יוביל יפרח את תחום המניבים בחברה, הכולל הקמה, ייזום וניהול של בנייני משרדים, מרכזי מסחר, השכרה וניהול של נכסים מניבים וכן פרויקטי מגורים במודל שכירות ארוכת טווח תחת המותג HOMEY.

יפרח הינו בוגר תואר ראשון בראיית חשבון, ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ובוגר תוכנית מעוז למנהיגות חברתית ציבורית ותוכנית המנהלים של Harvard Business School. הוא בעל ניסיון רב בעולם הנדל"ן. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל כספים וחבר הנהלה ב"דירה להשכיר" וראש אגף פיתוח עסקי ואגף דיור וחדשנות. בעבר עבר במגוון תפקידים במשרד האוצר, בין היתר כמנהל תחום הנדל"ן באגף החשב הכללי.

אוראל יפרח (צילום: רייצ'ל הרמן)

בין הפרויקטים המניבים הבולטים של פרשקובסקי, ניתן למנות את מגדל MILLENNIA במתחם האלף בראשון לציון, South Gate בהרצליה פיתוח, מתחם שער העיר ברחובות, HOMEY בנווה דורון ברמלה, ועוד.

בית חדש. בשבוע הבא תחנוך עיריית תל אביב את הבניין החדש של "המרכז הגאה" בגן מאיר בעיר. המרכז הגאה החל לפעול לפני 16 שנים והפך במרוצת הזמן לאחד מהסמלים המרכזיים של הקהילה הלהט"בקית.

הדמיה של המרכז הגאה החדש בתל אביב

לפני כשנתיים נהרס בניין המרכז ונבנה מחדש על ידי העירייה על פי תוכנית של "גריל אופנהיים אדריכלים", בגודל כפול ובהשקעה של כ-30 מיליון שקלים. בעירייה החליטו לחנוך את המרכז בשבוע הבא – לקראת הוולנטיינס.

תעשו טוב, יהיה טוב. המרכז המסחרי G סביון יקיים אירוע מיוחד לתמיכה בעסקי חיילי המילואים. האירוע יתקיים באישור פיקוד העורף, ביום שישי הקרוב בין השעות 10:00-14:30 במתחם G ביישוב, שרק לאחרונה הסתיים שיפוצו בהשקעה של מעל 100 מיליון שקלים. האירוע ביוזמת G City, המועצה המקומית סביון, קהילת "אימהות סביון" וארגון "ארץ של העם".

המרכז המסחרי G סביון סיטי
יוצג ביריד. עסק של מילואימניק ליצירת בובות שהן גיבורי על ישראליים

בחברת G City אומרים כי האירוע נועד לתמוך בחיילי וחיילות המילואים שלקחו ועודם לוקחים חלק פעיל במלחמה ושהעסקים שלהם נפגעו עקב כך. באירוע יעמדו כ-18 דוכני מכירה של עסקים של חיילי המילואים, בהם בגדי גברים, מזון, יקב בוטיק, בר קוקטיילים וקפה, אומנות, משחקי עץ לילדים, בובות 'גיבורי על' בדיוקנם של חיילים, פרחים, כלי קרמיקה, מנורות לד, גריל אקולוגי, כלים מתכלים, עמדת צילום, סדנת ציור קיר וגרפיטי לילדים, ועוד. כל ההכנסות יועברו ישירות למילואימניקים בעלי העסקים. בנוסף תתקיים הופעה של להקת "נכסי צאן הברזל" שבין חבריה נמנים מנור שבת (בתו של שלומי שבת), ענת ותמיר חיטמן (ילדיו של עוזי חיטמן ז"ל) וזיו רובינשטיין, שישירו את שירי הלהקות הצבאיות. כמו כן תהיה הופעה של תקליטן, עמדת צילום תמונות והפעלה יצירתית לילדים.

מנכ"לית G City ישראל, קרן כליפה אומרת כי "אנו מלאי גאווה בחיילים שלנו ושמחים לארח את המילואימניקים ולסייע להם בתקופה זו. האירוע מצטרף לשלל האירועים שמקיימת חברת G City במתחמי G ברחבי הארץ, למבקריה, למפונים ולכוחות הביטחון".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רשת SCOOP פותחת סניף בנהריה

למרות המצב הביטחוני בצפון, SCOOP פותחת סניף דגל בשטח 170 מ"ר בקניון ארנה שבנהריה בהשקעה של כמיליון ששקל. זהו סניף שני של הרשת בנהריה.

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬