דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

הברנז'ה | חוגגים את השנה החדשה עם מסיבות, מתנות וחללית בהרצליה

מדור הרכילות העסקית של נדל"ן ניוז: פרשקובסקי חגגה סוף קיץ במסיבה ועולה בקמפיין, קהילת הנדל"ן נפגשה בניו יורק, מה מתוכנן לשמאים באילת, והמתנה של בית ירושלמי

שיתוף‭:‬

חגיגות סוף הקיץ של פרשקובסקי
חגיגות סוף הקיץ של פרשקובסקי
חגיגות סוף הקיץ של פרשקובסקי
חגיגות סוף הקיץ של פרשקובסקי
חגיגות סוף הקיץ של פרשקובסקי
חגיגות סוף הקיץ של פרשקובסקי

אבן פינה. בטקס חגיגי, הונחה אבן הפינה בפרויקט להקמתו של מרכז מסחרי שכונתי פתוח בשטח של כ-5,800 מ"ר בשכונת פסגות אפק בראש העין. בניית הפרויקט צפויה להחל בשבועות הקרובים ולהסתיים ב-2025.

בין המשתתפים באירוע היו מנכ"ל רני צים מרכזי קניות אבישי אברהם; יואב קפלן – סגן יו"ר רני צים מרכזי קניות; בני חליף – סמנכ"ל הנכסים ברני צים מרכזי קניות; ראש עיריית ראש העין שלום בן משה; ועוד.

ראש עיריית ראש העין שלום בן משה, ומנכ"ל רני צים מרכזי קניות אבישי אברהם (צילום: ניר וידלץ)
המרכז המסחרי החדש של צים בראש העין (הדמיה: ערן מבל אדריכלים)

ברני צים מרכזי קניות מצפים כי המרכז יניב בשנת הפעילות השלישית שלו, ותחת הנחה של הפעלתו באופן מלא, NOI שנתי של 13 מיליון שקל. אבישי אברהם אמר באירוע: "בפתח השנה החדשה אנו נרגשים להניח אבן פינה לפרויקט שיהווה אבן שואבת לכל תושבי שכונת פסגת אפק המוקמת כעת וצפויה להכפיל את אוכלוסיית העיר, וכן ישרת את כלל תושבי ראש עין והסביבה".

סוגרים את הקיץ. הנהלת חברת פרשקובסקי אירחה את עובדי החברה לאירוע לציון סגירת הקיץ ופתיחת השנה החדשה, שהתקיים בחוף שדות ים. באירוע השתתפו כל ההנהלה והעובדים של החברה, שנהנו מהפעלה מיוחדת בסגנון התוכנית "הישרדות" בהנחייתו של גיא זוארץ, שהטיל עליהם משימות מגוונות ומאתגרות. לצד המשימות העובדים נהנו מאטרקציות מים רבות, מתחם עיסויים, אוכל, אלכוהול ומוסיקה.

מימין: יוסי פרשקובסקי, גיא זוארץ וחיים קראדי (צילום: אוראל כהן)

בין חברי ההנהלה שהשתתפו, היו נשיא החברה ארנון פרשקובסקי; המעצבת הראשית של החברה עדנה פרשקובסקי; יו"ר הדירקטוריון יוסי פרשקובסקי; מנכ"ל פרשקובסקי מניבים חיים קראדי; היועצת המשפטית של החברה מאיה קראדי; ועוד רבים.

וגם קמפיין. ואחרי האירוע בשדות ים, בפרשקובסקי יוצאים בקמפיין חדש לקידום "פרשקובסקי DAYS" – ימי מכירות מיוחדים עם הטבות בפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק. את הקמפיין שיופיע באתרים ובדיגיטל, מפיק משרד F&F.

פרשקובסקי תציע מגוון הטבות אטרקטיביות בכל הפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק ברחבי הארץ כמו: פטור ממדד עד האכלוס, תנאי תשלום נוחים 15/85, שדרוגים ייחודיים במפרטים הדירות ועוד.

מנכ"ל פרשקובסקי מניבים חיים קראדי מסר: "אנו שמחים לצאת בקמפיין מיוחד לחגים שיציע לרוכשי דירות פוטנציאליים הטבות אטרקטיביות בכל הפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק ברחבי הארץ. לכל פרויקט בנינו חבילת הטבות נפרדת ורלוונטית לפרויקט ולקהל היעד שלו. אני סמוך ובטוח שההטבות שאנו מציעים לצד תו התקן של האיכות הבלתי מתפשרת של פרשקובסקי שלנו יהפכו את רכישת הדירה באחד מהפרויקטים של החברה לכדאית ביותר".

מתנגלים במנהטן. ברביעי שעבר התקיימה הרמת כוסית לקהילת הנדל"ן בניו יורק של מרכז הבנייה הישראלי. את האירוע הובילו סמנכ"לית מרכז הבנייה הישראלי כרמל זמיר, וטל קרת ויעל רון מחברת סילברסטיין.

קהילת הנדל"ן בניו יורק הוקמה ב-2016, ואף נערכו בעיר ועידות של מרכז הבנייה הישראלי, עד לפרוץ מגפת הקורונה ב-2020. כעת הפעילות חוזרת. ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה, כתב: "כדי לתאר את הנסיבות שבזכותן השקנו השבוע את חידוש הפעילות שלנו בניו יורק.

האירוע של קהילת הנדל"ן בניו יורק של מרכז הבנייה הישראלי

זה לא סוד שמשפחת Silverstein Properties הם חברים נאמנים של ישראל בכלל ושל מרכז הבנייה הישראלי בפרט. הצירוף המיוחד של האירועים הפוליטיים בישראל, שנה חדשה שבפתח ופתיחתו של INSPIRE,  מתחם האירועים ולאונג' העסקים החדש של קבוצת סילברסטיין בשדרות ברודוויי 120, שכנעו אותי להרים את הכפפה. וכך, בעידודה של יעל רון, המנהלת את הקהילות השונות ואת תחום ההוספיטליטי של סילברסטיין, קיימנו הרמת כוסית לכבוד ראש השנה בחסות סילברסטיין והנספחות הכלכלית  של הקונסוליה הישראלית בניו יורק, לכ-100 מבכירי השחקנים המובילים את תחום הנדל"ן בניו יורק".

בין הנואמים באירוע היו דיויד גרינפילד, הנספחת המסחרית והכלכלית של הקונסוליה הישראלית בעיר, ענת כץ, שסקרה את ההשקעות האטרקטיביות בישראל בתחום הנדל"ן והטכנולוגיה, יעל רון, והאדריכלית כרמל זמיר – עורכת התוכן של עיר הנדל"ן.

השמאים הולכים לקרוע את אילת. לשכת שמאי המקרקעין תקיים בסוף נובמבר את כנס הנדל"ן השנתי שלה במלון דן אילת. בכנס ייקחו חלק שרים וחברי כנסת, רגולטורים, מנכ"לי משרדים ממשלתיים, בכירי מערכות הפיננסים ובנקאות ועוד. את הכנס תארח יו"ר הלשכה נחמה בוגין, לראשונה בתפקידה כיו"ר הלשכה, והוא יתמקד בנושאי הליבה האקטואליים ובסוגיות האסטרטגיות של מגזר הנדל"ן הישראלי בתקופה הנוכחית – היטלי השבחה, עתודות קרקע, מיסוי, רמ"י, איחוד וחלוקה, מטרו, השפעת הריבית, מחירי הקרקע, וועדות התכנון ועוד.

לראשונה כיו"ר הלשכה. נחמה בוגין תחגוג באילת (צילום: ניר שהרבני)

לצד הפאנלים, הראיונות והשולחנות העגולים, השמאים גם ייהנו מהופעות של אדיר מילר, עברי לידר ותומר מייזנר, ולהקת הקאוורים "רוקוויל".

מתנה לשנה החדשה. קבוצת בית ירושלמי שלחה ל-800 דיירים ב-43 פרויקטים שונים שנמצאים בשלבי תכנון ואחרים שאף נבנים, מתנה לשנה החדשה, שתגיע לדיירים לקראת חג סוכות. כל דייר יקבל שטיחון מהודר לכניסה לבית.

המתנה של בית ירושלמי ללקוחותיה

על פי החברה שמתכננת ובונה מיזמי התחדשות עירונית בעשרות מתחמים ברחבי ירושלים – השווי הכולל של המתנות עומד על כמעט 200 אלף שקלים.

הרמת כוסית. ברביעי שעבר התקיים טקס הרמת כוסית לפרויקט מעונות הסטודנטים ברחובות, אותו מקדמת חברת מידר ברחוב ישנה 56 בעיר. באירוע השתתף ראש העירייה רחמים מלול, היזמים, אדריכל הפרויקט יואב מסר ועוד.

מרימים כוסית לשנה החדשה ולפרויקט מעונות הסטודנטים ברחובות

חללית בהרצליה. עיריית הרצליה שיפצה וחידשה את מתקן החללית המיתולוגי מהלונה-פארק בתל אביב, והציבה אותה והציבה אותו בסמוך למרכז חינוכי וקהילתי רב-תכליתי חדש שיפתח בקרוב בעיר – "מטאור" על שם לאה גולדברג.

בקרוב מתקן החללית שאורכו כ-11 מטרים, ישמש את כלל התושבים לחוויה חינוכית אינטראקטיבית בנושאי חלל וקיימות באמצעות סרטוני 4D עם משקפי VR, כיסאות זזים ואפקטים מיוחדים. המתקן גם ישולב בתוכנית הלימודים בעיר בנושא חלל וקיימות ויקנה לילדי העיר חוויה לימודית.

החללית נחתה בהרצליה (צילום: דוברות עיריית הרצליה)

מנכ"ל העירייה עו"ד אהוד לזר, אמר: "מדובר בחללית שהתיישנה והייתה מיועדת לזריקה אחרי עשרות שנים של פעילות ודורות של ילדים שנהנו ממנה בלונה פארק. העירייה חידשה את החללית ושיפצה אותה מהיסוד, ובקרוב התושבים יוכלו ליהנות מחוויה חינוכית בלתי נשכחת לכל הגילים".

טיילת חדשה בתל אביב. עיריית תל אביב פתחה בשבוע שעבר את טיילת הפארק החופי, לאחר עשור של עבודה. הטיילת, שנמצאת בין חוף תל ברוך מדרום לבין חוף הצוק מצפון ואורכה כשני קילומטרים, מהווה את המקטע החסר המקשר את רצף הטיילת החופית מבת ים ועד הרצליה.

טיילת הפארק החופי נחנכה (צילומים: יותם מונק)

בטקס חנוכת הטיילת, אמר ראש העירייה רון חולדאי: "פתיחת הטיילת בפארק החופי היא בבחינת שמחה כפולה עבור תושבות ותושבי העיר; ראשית כי זהו השלב האחרון בהגשמת החזון העירוני של רצף טיילות שמאפשר הליכה, ריצה ורכיבה על אופניים מגבול הרצליה בצפון ועד גבול בת ים בדרום. ושנית כי מעתה הם יכולים ליהנות מטיילת מצוק קסומה שעוברת לאורך קו החוף בין חוף תל ברוך לחוף הצוק ופרויקט סי אנד סאן, כשהבשורה העיקרית בה היא שיקום, שימור ושילוב של הטבע העירוני".

הטיילת היא חלק מפארק הטבע החופי שכולל 500 דונם על רכס כורכר חופי. פיתוח הטיילת כלל עבודות לשיקום השטח, בהן שימור ערכי טבע ואתרי קינון, והצבת אמצעים חדשניים ואקולוגיים של הנדסה סביבתית לצמצום סחיפות קרקע, ייצוב הוואדיות ולהעשרה בצמחיה מקומית מגוונת, במטרה להשיב לטבע איכויות שאבדו.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬