דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

הג'וב החדש של עופר ברקוביץ': מ"מ מנכ"ל החברה לפיתוח רמת גן

עופר_ברקוביץ' קמפיין התעוררות

שיתוף‭:‬

עופר ברקוביץ'
עופר ברקוביץ'
עופר ברקוביץ'
עופר ברקוביץ'
עופר ברקוביץ'
עופר ברקוביץ'

עופר ברקוביץ' יהיה ממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן, עד שהעירייה תצא למכרז למינוי מנכ"ל קבוע לחברה, שנה וחצי לאחר שהמנכ"ל שלה קובי בן עטר סיים את תפקידו, ובפרק הזמן הזה מילאו שתי מנהלות בחברה את החברה. ברקוביץ' יכנס לתפקידו במהלך החודש.

ברקוביץ' (40) שימש במשך כ-15 שנה כחבר מועצת עיריית ירושלים, לאחר שהקים יחד עם מירב כהן, ח"כ כיום ושרה בממשלת בנט-לפיד, את תנועת "התעוררות" שייצגה את הציבור הליברלי בבירה. בין 2013 ל-2017 אף היה סגן ראש העירייה. בבחירות 2018 הפסיד בסיבוב השני לראש העירייה הנוכחי משה ליאון. לאחר אותן בחירות שימש יו"ר האופוזיציה במועצת עיריית ירושלים.

במקביל, פנה למגזר הפרטי. ב-2022 הצטרף לחברה הציבורית נופר אנרגיה שעוסקת בתחום מיזמי אנרגיה מתחדשת בישראל ובעולם. בהמשך היה שותף בהקמת חברת בת של נופר אנרגיה, בשותפות עם קבוצת מילגם, בשם "אינובה", בה הוא משמש כיו"ר. חברה זו עוסקת באנרגיה מתחדשת בתחום המוניציפלי.

כעת הוא ינהל את החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן, שהיא חברת הפיתוח והביצוע העירונית, עם תקציב בהיקף של כ-250 מיליון שקלים בשנה. החברה מובילה את תכנון ופיתוח הפרויקטים המרכזיים בעיר, בהם מימוש הסכם הגג הכולל פיתוח שכונות חדשות עם עשרות אלפי יחידות דיור בחלקה המזרחי של העיר. בשנה האחרונה השלימה החברה פרויקטים גדולים בהם שיפוץ וחידוש כיכר רמב"ם (אורדע) בתקציב של 40 מיליון שקלים, הקמת סקייטפארק הבטון הגדול בארץ, ועוד.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר כי "עופר הוא איש אשכולות שמכיר את התחום המוניציפלי היטב. אני בטוח שהוא ימשיך ויוביל את תנופת הפיתוח חסרת התקדים שרמת גן מצויה בה, על אף התקופה המורכבת וחוסר הוודאות הגדול.  עופר מביא עימו לתפקיד ניסיון רב שנים, לצד רוח ויוזמה חדשנית בתחומי האנרגיה, הפיתוח הכלכלי והיזמות".

ברקוביץ' מסר כי "המטרה תהיה לקדם את רמת גן לעיר שחושבת יזמות וחושבת עתיד, בעלת מנועי צמיחה מגוונים, דינמית ואנרגטית, יחד עם המגזר העסקי. הקריה הביו-רפואית בשיבא ובניית אקוסיסטם של חברות ביו טק, פיתוח תחום האנרגיה המתחדשת, שדרוג הנכסים העירוניים ומתחם הבורסה, יצירת משרדים שאליהם אפשר להגיע בהליכה מהבית – הם רק חלק מהפרויקטים והאתגרים שנידרש להם. יחד עם הצוות הקיים בחברה הכלכלית לפיתוח רמת גן ואנשי מקצוע נוספים, נרחיב את פעילות החברה כך שיתמכו בתנופת הפיתוח הקיימת ברמת גן וישדרגו אותה לעולמות תוכן כלכליים, יצירתיים וחדשניים".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬