דף הבית >

> כתבה

אדריכלות ועיצוב

המהלך האסטרטגי של קבוצת נגב: רוכשת 70% מ"דלתות לנדאו" | בלעדי

הרשת לעיצוב הבית תשמור את שם המותג הבוטיקי "לנדאו", אך תטמיע אותו בסניפיה. בענף מעריכים ששווי העסקה הוא כמה עשרות מיליוני שקלים. מנכ"ל נגב מני אקוניס: "עם האיכות שלהם והשיווק שלנו, נוכל להכניס אותם לעוד בתים ישראלים"

שיתוף‭:‬

מנכ"ל קבוצת נגב מני אקוניס (צילום: סיון פרג')
מנכ"ל קבוצת נגב מני אקוניס (צילום: סיון פרג')
מנכ"ל קבוצת נגב מני אקוניס (צילום: סיון פרג')

קבוצת נגב (נגב קרמיקה לשעבר, א"כ) מבצעת עסקה אסטרטגית, וסיכמה על רכישת 70% מחברת דלתות לנדאו – כך נודע לאתר חדשות מרכז הבנייה. על פי גורמים בענף, שווי העסקה עומד על כמה עשרות מיליוני שקלים, אולם בנגב סירבו להתייחס לסכום.

נגב היא רשת ישראלית לעיצוב הבית בבעלות קרן ויולה ויריב לרנר, שרכשו את החברה ב-2017. החברה עוסקת ביבוא ומכירה של אריחי גרניט פורצלן ובמכירת כלים סניטריים וברזים, ומעסיקה כ-400 עובדים. לחברה 10 סניפים מחיפה ועד אילת, ומרכז לוגיסטי ומשרדים בראשון לציון.

דלתות לנדאו הוקמה ב-1962 כעסק משפחתי לנגרות עילית בתחום דלתות הפנים. למעט מוצר אחד – דלת סטנדרטית שמיובאת מאיטליה, כל הדלתות מיוצרות במפעל החברה בצומת בני דרום, ומשווקות בשני סניפים – בבני דרום והרצליה. ההתמחות של החברה היא בעבודה מול קבלנים ופרטיים, היא מנוהלת על ידי אבי לנדאו ובנו שחר לנדאו, ומעסיקה כ-35 עובדים.

מפעל דלתות לנדאו בבני דרום (צילום: מאתר האינטרנט של דלתות לנדאו)

מנכ"ל קבוצת נגב מני אקוניס, מאשר בשיחה עם חדשות מרכז הבנייה הישראלי, כי נגב רכשה את דלתות לנדאו. הסיבה לרכישה, הוא מספר, נעוצה בייחודיות שלה: "היכולות שלהם בעולם האדריכלים והיכולות שלנו מול הקבלנים והפרטיים – יכולים ליצור יחד וואן סטופ שופ לכל הלקוחות. זה מפעל ארץ ישראלי שמייצר את הדלתות בישראל. זו מבחינתי האמירה החשובה".

אקוניס, בן 45, מונה למנכ"ל קבוצת נגב לפני כשלוש שנים. הוא רואה חשבון בהכשרתו, שימש כסמנכ"ל הכספים של הוט מובייל, ועבד במשך חמש שנים בפירמת רואי החשבון הגלובלית ארנסט אנד יאנג. בהמשך עבר לאסיה שם עסק במשך כמעט שש שנים בתחום המלונאות ובתי הקזינו.

-מדוע רק 70% ולא רכשתם את כל החברה?

"הם מתמחים בעולמות הדלתות ואנחנו רוצים שהם ינהלו את העסק. רצינו רק שליטה בחברה, אבל אנחנו מאד מאמינים מהם. יחד עם אבי לנדאו והבן שלו שחר, שממנכ"ל את החברה, נפתח אותה. המוצר שלהם איכותי, ועם היכולת השיווקית שלנו – יהיה לנו מאד קל להכניס אותם לעוד בתים ישראלים".

-מה יכולת הייצור של לנדאו?

"ל'לנדאו' יש יכולת ייצור של כ-1,000 דלתות קאסטם-מייד בחודש".

-תשמרו על שם המותג "לנדאו"?

"כן, נשמור על המותג. בדקנו את זה בקרב הקבלנים שמתמחים בבנייה בוטיקית – כשהם רוצים להדגיש את הבוטיק, הם לוקחים לנדאו. כשאתה מדבר על איכות, זה לנדאו. הם יכולים לייצר כל דלת שאתה רוצה, מידות, עיצוב. זה האיכות שלהם".

-אבל עכשיו מחברה שעובדת מול אדריכלים וקבלני בוטיק, תהיה להם בטח נוכחות בסניפים שלכם

"בסוף נטמיע את 'לנדאו' בתוך כל הסניפים שלנו".

-ומבחינתכם זה אומר התרחבות לנישות נוספות

"אנחנו מתחילים לאגד את עולם עיצוב הבית בתוך חלל אחד. זה צעד חשוב בהרחבת מניפת פתרונות עיצוב הבית מול הלקוחות".

יש עוד רכישות על הפרק?

"כן, אנחנו בוחנים לרכוש חברת תאורה, מטבחים. יש דברים".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬