דף הבית >

> כתבה

אדריכלות ועיצוב

לא כולם חוגגים את הוולנטיין: קבלו את דירות הרווקים השוות

הדירה של חובב המסעות, דירת הענק של האלמן והדירה התעשייתית של הרווק. גם אלה שלאו דווקא חיים בזוגיות, יודעים איך הם רוצים שהדירה תעוצב

שיתוף‭:‬

אמבטיה שקופה בקצה המיטה, בעיצובה של צביה קזיוף (צלם: עמית גושר)
אמבטיה שקופה בקצה המיטה, בעיצובה של צביה קזיוף (צלם: עמית גושר)
אמבטיה שקופה בקצה המיטה, בעיצובה של צביה קזיוף (צלם: עמית גושר)
אמבטיה שקופה בקצה המיטה, בעיצובה של צביה קזיוף (צלם: עמית גושר)
אמבטיה שקופה בקצה המיטה, בעיצובה של צביה קזיוף (צלם: עמית גושר)
אמבטיה שקופה בקצה המיטה, בעיצובה של צביה קזיוף (צלם: עמית גושר)

דווקא על רקע הוולנטיין דיי שצוין השבוע, אנחנו הולכים להציג לכם כאן כמה דירות רווקים שוות במיוחד, חלקן לא בהכרח מתאימות לזוגות או משפחות, אחרות מרווחות – אבל מבטאות במדויק את התשוקות והרצונות של הרווק.

הדירה לאוהב המסעות | מעצבת פנים: פינדי בן ארי שמאי, ארונות דלקוב

זהו פרק ב' בחיי בני הזוג. שניהם הורים לילדים בוגרים שעזבו את הקן, והם בחרו, בשלב זה, שלא לחלוק מגורים משותפים, וכל אחד מתגורר בביתו.

הדירה חופתה ברצפת פישבון עם נגיעת וינטג' (על ידי קצוות משויפים ודהויים) שנתנה מראה של חום ועומק, שטיח פרסי ענק בן 100 שנים!!! שהגיע מבית אימו, ספה גדולה ומודרנית, תקרה שמדמה בטון ומערכת מיזוג אוויר תעשייתית גלויה וחשופה. קיר כוח שמדמה תריסי עץ ישנים המוכרים לנו מאזורים שונים באירופה הקלאסית, ממוקם בחלל הציבורי ומעניק ניחוח אירופאי מיושן. בקיר זה הוטמעה דלת סתרים שמובילה למשרד ביתי.

שטיח פרסי ענק בן 100 שנים. הדירה בעיצובה של פינדי בן ארי (צלם: נדב פקט, באדיבות דלקוב)
פתאום הטלוויזיה מופיעה. חדר השינה בעיצוב פינדי בן ארי (צילומים: נדב פקט, באדיבות דלקוב)

את קיר הטלוויזיה מעטרת מפת עולם ענקית, השתקפות ברורה של אהבתו ואורח חייו של בעל הדירה, עם שתי ספריות ברזל שיורדות מהתקרה ועליהן פריטים שאסף במסעותיו. הגוון הכחול-עמוק של המטבח, הגיע מהאוקיאנוסים על פני כדור הארץ, והמראה – בשילוב נגיעות העץ – מייצרת מראה קלאסי מודרני. המרפסת האחורית הפכה לאזור פינת האוכל באווירת סמי-חוץ באופן שמאפשר לקיים אירוח רב משתתפים.

הכותרת של חדר השינה הוא ללא ספק ארון מרשים ברוחב של 6 מטרים!!!  שתוכנן על ידי חברת דלקוב. הארון מתחלק לשתי דלתות ענק שמחופות זכוכית בגוון מוזהב בגימור מט, ובמרכזן מראה מעושנת המחלוקת לשתי קוביות, כאשר אחת מהן מסתירה בתוכה מסך טלוויזיה, ושתיהן ביחד מכפילות את תחושת הגודל בחלל על ידי השתקפות של מיטת עור רחבה ומפנקת ותפאורת קירות המחופים טפט שובב במראה פופ מוזהב. מעבר לטפט, דלת נסתרת שמובילה לחדר רחצה מודרני ומסוגנן.

ביחד ולחוד | תכנון ועיצוב צביה קזיוף

זוהי דירה ייחודית המתפרשת על שטח של 240 מ"ר, השייך לאב (אלמן) ובנו המתגוררים זה לצד זה. השניים החליטו על מעבר חד מירושלים לתל אביב.

המעצבת קיבלה לידיה את המשימה – תכנון הבית המיוחד תוך תפיסת המורכבות של הדיירים בו, אב ובן המתגוררים זה לצד זה, ויחד עם זאת מבקשים הפרדה בשגרה היומיומית.

הבית שעיצבה צביה קזיוף (צילומים: עמית גושר)
אמבטיה שקופה לכל, במרכז חדר השינה. עיצוב של צביה קזיוף (צילומים: עמית גושר)

מן העבר האחד, הבית העיקרי של האב בגודל של 135 מ"ר. מן העבר השני, יחידה נוספת שבה מתגורר הבן, בגודל 55 מ"ר. לשניים מרפסת משותפת בגודל 23 מ"ר. אתגר תכנוני נוסף היה צורתו המעוגלת של חלל המגורים וחדר השינה. אתגר זה הביא עמו הזדמנות ליצירה וירטואוזית של הפרויקט כולו עם בחירות ריהוט מוקפדות ואלמנטים מקוריים שעוצבו במיוחד והותאמו לחלל.

חדר השינה קיבל טוויסט עם חדר רחצה עגול ופתוח בגב המיטה, היוצר מראה של מעין אקווריום במרכז החלל, שבשילוב הנוף הפתוח לים, יוצר חווית רחצה רב חושית. אמבטיה FREE-STANING מוקמה במרכז החדר. השירותים הוסתרו באופן אלגנטי בהמשך לארון הבגדים.

"הפרויקט למעשה מייצג כיצד האדריכלות הבסיסית של הבית יכולה בו זמנית להגביל ולהשתלב בצורה מדויקת ומרתקת עם העיצוב והתכנון של פנים הבית, ואף הופכת אותו ליצירה מיוחדת ואישית", מסכמת צביה קזיוף את התהליך.

דירה תעשייתית לרווק | תכנון ועיצוב אודליה ברזילי, מפתחי ברזל – ארטפרו

לפני 15 שנה הוא קנה את הדירה. מאז חלם לעשות שיפוץ גדול עם ויטרינה גדולה שתכניס הרבה אור וצמחייה. זהו פרויקט מיוחד של רווק בן 45, מעצב תעשייתי שמתגורר בדירה של 75 מ"ר בלב תל אביב. הוא פנה למעצבת הפנים על מנת שתייצר ויטרינה גדולה. היה צורך לבטל את שירותי האורחים, לפרק את קירות המטבח ולהוסיף קורות ועמודים, וכך ליצור ויטרינה גדולה. הוויטרינה הייתה צריכה להיות מברזל בלגי שייתן את המראה הניו-יורקרי. חברת ארטפרו ביצעה את העבודה שהתאימה בדיוק מושלם לסגנון של הבית.

בית בסגנון תעשייתי, עם ברזל, עץ וצמחיה – בעיצובה של אודליה ברזילי (צילומים: עינת דקל, באדיבות מפתחי ארטפרו)

נבחרו חומרים מיוחדים על מנת לייצור אווירה בבית. פרקט שחור בשילוב של קיר בריקים מפירוק ומטבח בסגנון תעשייתי עם קונסטרוקציה מברזל שחור וחזיתות המטבח מפח שחור. שולחן האוכל, שממקום במרכז המטבח, הוא מעץ עם רגלי ברזל, ומתחתיו שטיח בהיר ותאורה מיוחדת שגם בה יש מקום לצמחייה.

גם המקלחת ממשיכה באותו קו עיצובי של הבית בריצוף וחיפוי באריחים במראה בטוני. חדר העבודה גם הוא בפרקט שחור. הלקוח עובד מהבית עם הרבה ציוד, ולשם כך היה צורך בהרבה מקום ואחסון. שולחנות גדולים ומרווחים ולוח שעם שמחפה את הקיר ומעליו קופסאות לאחסון בצבע שחור שתואם לפרקט ונתלו מהתקרה עם כבלים ליצרית מראה תעשייתי המשכי של הקו הכללי של הבית".

.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

שיפוצניק נפל מגובה – ונפצע

פועל בן 38 נפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך עבודות שיפוצים בבית ברמת השרון. האיש פונה לאיכילוב במצב בינוני עם חבלה בגב.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬