דף הבית >

> כתבה

חדשות הנדל"ן

נוטלי – כל מה שאתם מחפשים לחדרי הרחצה, השירותים והמטבחים

החברה המשפחתית שהוקמה על ידי אוהד ודוריס לוי, ביססה לאורך השנים את מעמדה בזכות הברזים והכלים הסניטרים האיכותיים שהיא מייבאת ממיטב המותגים העולמיים

שיתוף‭:‬

אקסור כיור וברז
אקסור כיור וברז
אקסור כיור וברז
אקסור כיור וברז
אקסור כיור וברז
אקסור כיור וברז

חברת נוטלי היא חברה משפחתית ותיקה, איכותית ומובילה בארץ בתחומה, העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של ברזים, כלים סניטרים ועוד, לחדרי רחצה, שירותים ומטבחים, ממיטב החברות באירופה.

החברה שהוקמה על ידי אוהד ודוריס לוי, ביססה את מעמדה הודות לשנים ארוכות של פעילות נמרצת בקרב אולמות התצוגה הגדולים בישראל, אדריכלים ומעצבי פנים, בתי מלון ופרויקטים מובילים, ומעל לכל – בקרב הצרכן הישראלי.

אוהד לוי

המותגים המיוצגים בידי נוטלי, נחשבים לבולטים ביותר בתחומם, מוצגים ונמכרים בכ-160 אולמות בישראל ונהנים מהם מאות אלפי משפחות ועסקים.

בנוסף מפעילה נוטלי לטובת הצרכנים והאדריכלים, שני אולמות קונספט מוקפדים – ברחוב הלח"י 10 בבני ברק, וברחוב שלמה בן יוסף 9 בחיפה – ומעניקה בהם ייעוץ מקיף על מנת לאפשר את הבחירה הטובה ביותר עבורך.

החברה פעילה מאוד גם בשוק הפרויקטאלי עם אספקות לאלפי חדרי מלון, מתחמי דיור מוגן, משרדים וכדומה, כאשר בין הפרויקטים הבולטים שביצעה ניתן למצוא מלונות כמו קמפינסקי, רויאל ביץ', קינג דיויד, אינטר קונטיננטל, מצפה הימים, מצודת דוד ועוד רבים אחרים.

בהתאם לסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים הנהוגים בחברות הבינלאומיות המיוצגות באמצעותנו, גם אנו בנוטלי מקפידים לשמור על יושרה, אמינות, איכות, מחויבות גבוהה ואחריות לטובת לקוחותינו.

hansgrohe

המותג הגרמני שהחל את דרכו ביער השחור בגרמניה בשנת 1901, הוא היום חברת הברזים והמקלחות המובילה בעולם מבחינת עיצוב, טכנולוגיה, פרסים והכרה בינלאומית. עם מעל 1.5 מיליארד יורו מחזור, כ-5,000 עובדים ונציגות ב-140 מדינות, הנס-גרואה ממשיכה להמציא ולקבוע סטנדרטים חדשים בתחום, הרבה לפני המתחרה.

AXOR

מותג העילית הגרמני בתחום חדרי הרחצה מבית הנס-גרואה, הוא תוצר של שיתוף פעולה עם מיטב האדריכלים ומעצבי המוצר בעולם, דוגמת סטארק, צ'יטריו, אורקיאולה, ננדו, מאסו ואחרים. והתוצאה – ברזים ומוצרי מקלחת מרשימים ביופיים ועם טכנולוגיה מתקדמת. כל מוצרי AXOR מתוכננים ומעוצבים לפרטי פרטים עד לשלמות, ומציעים פתרונות אינדיווידואליים מוקפדים לחדרי הרחצה היוקרתיים ביותר.

FRANKE

פרנקה שוויץ היא היצרנית המזוהה יותר מכל יצרן אחר בפיתוח וייצור של כיורי מטבח ומערכות מתוחכמות עבור הצרכן הפרטי והמוסדי. בתחום כיורי המטבח, נחשבת פרנקה לחברת הכיורים הגדולה והמובילה בעולם ברמת העיצוב, האיכות, הטכנולוגיה המתקדמת וההכרה הבינלאומית. פרנקה מציעה כיורי גרניט ונירוסטה במגוון גדול של עיצובים, צבעים ופתרונות, טוחני אשפה איכותיים ועוד.

KALDEWEI

כבר למעלה מ-100 שנים ש-KALDEWEI גרמניה מובילה את תחום האמבטיות והאגניות. כל מוצרי החברה עשויים פלדה מצופה אמייל המבטיחים חוזק, עמידות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר. עם 30 שנות אחריות בינלאומית למוצריה ועם סגנון עיצוב מודרני, קלדוואי מציעה פתרונות ייחודיים הכוללים עכשיו גם קו מוצרים מגוון של כיורי רחצה.

UNIDRAIN

החברה מדנמרק היא מהמובילות באירופה בתחום מערכות הניקוז למקלחות. ל- UNIDRAIN תעלות ניקוז המתאימות לשימושים פרטיים או לפרויקטים במגוון פתרונות פורצי דרך. החברה מחזיקה בפטנטים ופרסי עיצוב עולמיים ובהם התעלות צמודות קיר.

VIEGA

חברת VIEGA הגרמנית היא מותג בינלאומי בתחום מכלי הדחה לאסלות, מוצרי ניקוז ואביזרי אינסטלציה המיוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים. החברה משלבת את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם עם הטרנדים העיצוביים של חדרי האמבט, ומביאה מוצרים מתקדמים, איכותיים, יפים ואמינים בלי להתפשר על הפיתוח והייצור כאשר המטרה העיקרית היא שיפור איכות החיים של האנשים עם מוצרים אמינים לאורך זמן רב הודות לאיכותם הגבוהה, תוך שמירה על איכות הסביבה.

NOFER

חברת NOFER מספרד, חברה בינלאומית מובילה ותחרותית בתחומה, שתעניק לנו יכולת לתת לכם לקוחותינו סל מוצרים רחב וכולל יותר, בעיקר לתחום הפרויקטים והמוצרים לסגמנט המסחרי-ציבורי, למוסדות רפואיים, מוסדות חינוך, לבתי מלון, דיור מוגן ועוד. מוצרי החברה כוללים ברזים אלקטרונים ומוסדיים, סבוניות, מיבשי ידיים ושיער, אביזרי אמבטיה, כלים סניטריים, פחי אשפה ועוד.

.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬