דף הבית > ‭ ‬נדל‭"‬ן ‭ ‬NEWS TV > כתבה

‭ ‬נדל‭"‬ן ‭ ‬NEWS TV

play-sharp-fill

עיר הנדל״ן 2022

שיתוף‭:‬

ברוכים הבאים לועידה הבינלאומית לנדל״ן,
הנדסה ועיצוב של מרכז הבנייה הישראלי!

האירוע הנו הזירה המובילה והמפגש השנתי המרכזי של צמרת הנדל"ן, התכנון והבנייה, מזה 21 שנה.
הוועידה כוללת את כל השחקנים הפעילים באקוסיסטם העוסק בתחום – שרים, ראשי ערים, בכירים במשרד הבינוי, רמ"י, מנהל התכנון,
רשויות ארציות, רשויות מוניציפאלית, יזמים וקבלנים, בכירי הבנקים וגופי מימון, אדריכלים, מהנדסים, עורכי דין, שמאים,
משווקים, תקשורת הנדל"ן, תעשיינים ויבואנים של טכנולוגיות ועוד. בוועידה מתקיימים עשרות דיאלוגים בהשתתפות בכירי המגזר
הממשלתי המוניציפאלי והפרטי לטובת קידום הנושאים הבוערים ושיח אמיתי בגובה העיניים.
קהל משתתפים בוועידה הינו חוד החנית של הכלכלה במשק הישראלי.
בוועידה משתתפים כ 4,000 אורחים, שנהנים ומשתתפים בעשרות מושבים מקצועיים, וועדות מומחים, הרצאות מרתקות, מפגשים עסקיים,
דיאלוגים בין מגזריים ושיתוף ידע מעשיר עם הגורמים הסטטוטוריים השונים לרבות אורחי כבוד מקהילת הנדל"ן בארה"ב ואיחוד
האמירות, ודוברים בינלאומיים מובילים.

עיר הנדל"ן נפתחת שוב, זאת השנה העשרים ושתיים.
בשבילי, עיר הנדל"ן הוא מיזם שנולד במקרה ומאהבה. אהבת אדם באשר הוא. יהודי, ערבי, חרדי, חילוני, דתי, ספרדי או אשכנזי, אהבת המדינה, אהבת החברה. עיר הנדל"ן היא חיבור אוהב בין אנשים טובים. החברה האנושית מתחלקת לשני טיפוסים: הראשון הוא "אדם הנותן" המאופיין בערכים, באהבת אדם, בנתינה, ביצירת שפע ומעשים טובים, דאגה לאחר ומחוייבות לערבות הדדית.
הטיפוס השני הוא "האדם הלוקח". אדם שכל מהותו בעולם היא נצלנות, אינטרסים קרים, חוסר אכפתיות מאנשים אחרים, חוסר נתינה ומיעוט ערכים חברתיים.
'תפיסת היעוד' של מרכז הבנייה הישראלי, הנה להיות בית לאנשי מקצוע מהסוג הראשון. אנשים טובים שקמים בוקר בוקר ומעצם מהותם עושים את ענף הבנייה והנדל"ן מקום יותר מקצועי, יותר אמין, יותר חברי ויותר ערכי.
על פני השנה אנו מקיימים אינספור 'מעגלי חיבור' בין אנשים ראויים. אין דבר שגורם לנו הנאה וסיפוק יותר מלחבר בין אנשים טובים וראויים ולראותם הופכים לידידים אשר יוצרים עסקים ביחד. קהילת הנדל"ן שאנו מתחזקים יותר מעשרים שנה, מבוססת על ערכים של נתינה, של מעשים טובים ויצירת שפע. ערכים של אהבת אדם והמדינה ומחוייבות לסייע לחלשים ולכאלה שנקלעו לתקופה מאתגרת.
נכון, לא כולם מתחברים לחזון ולילקוט הערכים שאנו מאמינים בהם, אבל לא כולם צריכים להתחבר. אנו רוצים איתנו רק אנשים טובים שעושים טוב בסביבתם ובחברה. אם מרכז הבנייה הישראלי הוא הבית של האנשים הטובים והראויים בנדל"ן, אזי עיר הנדל"ן היא 'ליל הסדר' של המשפחה הגרה בבית הזה.
פעם בשנה אנו מתקבצים להיות יחד. לחדש קשרים, להכיר אנשים טובים וחדשים, לקדם אג’נדות ציוניות כגון התחדשות עירונית, בנייה להשכרה, דיור בר השגה, פיתוח הנגב והגליל ואזורי הפריפריה ולעשות עסקים יותר בריאים בין אנשים החובקים מרחב ערכי דומה.
כן בהחלט, ניתן לומר שבעיר הנדל"ן מתקבצים האנשים הטובים ביותר בענף, כי הם אלה שמתחברים לחזון, לאהבה ולרוח תפיסת היעוד של מרכז הבנייה הישראלי. עיר הנדל"ן היא הרבה מעבר לכנס מקצועי או לזירה של מפגשים עסקיים לצרכי פרנסה בלבד. היא כלי ליצירת דיאלוג קשוב בין גורמי ממשל, רשויות מוניציפליות והאקו סיסטם הנדלני. עיר הנדלן היא זירה לאין סוף אפשרויות להגשמת חלומות, להגשמת היעוד העצמי ולעשיית טוב בחברה בישראל.
בתקופת הקורונה ולאחרונה, שאלו אותי הרבה חברים וחברות "מה בעצם מניע אותך להמשיך ולעשות כל כך הרבה שנים את הכנסים ומעגלי החיבורים לאורך כל השנה"? לפני זמן מה ארגנו "סמינר במדבר" עם 40 סמנכ"לי הנדסה ומהנדסים בכירים כולל לילה בכפר הנוקדים מתחת למצדה ולמחרת טיול ג'יפים.
אותו יום היה יום עמוס במיוחד, עיר הנדל"ן לפני, ואחר הצהרים עלי להגיע למפגש הורים במכינת "מיתרים לכיש" בקיבוץ בית גוברין, שם נמצא בני הצעיר.
בעשר בלילה, אחרי המפגש נסעתי לערד ומשם לכפר הנוקדים, כדי להנחות את מעגל ההיכרות בין החברים למסע. חבר אמר לי שאני משוגע שהרי היו שם עוד שני מנהלים ממרכז הבנייה הישראלי שיכלו להנחות את מפגש החיבורים. חשבתי ועניתי לו, שזאת השליחות שלי, לקבץ 40 אנשים טובים, להכיר ביניהם ולעודד אותם לעשות עסקים. כי במפגשים הללו כמו גם בעיר הנדלן, אותו נושא שידונו בו בצורה פורמאלית במשרדים בתל אביב ובירושלים יידון בצורה אחרת לגמרי בשל האנרגיה והתדר המיוחדים והתוצאות תהיינה אחרות לחלוטין.
ולזה אני קורא יצירת דיאלוג קשוב.
מכיוון שאני פורס את האג'נדה החברתית המניעה אותי, אקדים ואומר, למען הסר ספק ועבור הציניקנים שבחברי, שאני איש עסקים וכמו רבים מהמשתתפים, גם אני רוצה להרוויח ולהתפרנס, ואולם הכסף לא היה ולעולם לא יהיה המוטיב שמניע אותי בחיים. אני רואה בי, בחברי ובחברותי את ההנהגה הנוכחית של החברה הישראלית. הנהגה עסקית, הנהגה שלטונית, הנהגה מוניציפאלית, הנהגה חינוכית, הנהגה צבאית ולמנהיגים יש חובה להיות דוגמא ומופת לדרך ארץ, ערכים, אחריות חברתית ואהבת הארץ.
לסיום דברי אבקש לספר לכם על שותפות חברתית שאנו עושים בזכותכם.
השנה אנו זוכים לארח כעשר נציגויות של עמותות חברתיות מדהימות שיגיעו לעיר הנדלן כדי לייצר היכרויות ולגייס שותפים עסקיים שיסייעו לאנשים המופלאים הללו לעשות את החברה בישראל מקום יותר מתוקן, ערכי ושיוויוני. חשוב לי שתדעו שבפתיחת כל מושב פאנל או הופעה, נשלב נציגויות של עמותות חברתיות כדי שיספרו על הדברים הנפלאים שהם מתקנים בעולמנו. אנא קבלו אותם בלב חם ובידים פתוחות.

מאחל לכולנו הרבה הנאה, חיבורים איכותיים, הגשמת חלומות ורגעי קסם המיוחדים רק לעיר הנדל״ן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

שיפוצניק נפל מגובה – ונפצע

פועל בן 38 נפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך עבודות שיפוצים בבית ברמת השרון. האיש פונה לאיכילוב במצב בינוני עם חבלה בגב.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

כתבות שאולי יעניינו אותך