דף הבית >

> כתבה

אדריכלות ועיצוב

על רקע התקופה, וכשפורים כאן: תכניסו מעט אופטימיות לחלל

צבעוניות, ריהוט מיוחד ועיצובים עם טוויסט – מעצבים ואנשי מקצוע מסבירים איך אפשר ליצור אווירה מיוחדת בחללי הבית

שיתוף‭:‬

עיצוב של קרן גנס (צלם: אסף פינצ'וק)
עיצוב של קרן גנס (צלם: אסף פינצ'וק)
עיצוב של קרן גנס (צלם: אסף פינצ'וק)
עיצוב של קרן גנס (צלם: אסף פינצ'וק)
עיצוב של קרן גנס (צלם: אסף פינצ'וק)
עיצוב של קרן גנס (צלם: אסף פינצ'וק)

פורים בפתח ואין כמו החג השמח כדי להכניס ולו מעט אופטימיות לבית, במיוחד כשבחוץ שורר בלגן והחיים שלנו הזדעזעו עד בלי די בחצי השנה האחרונה. גם כשקשה ומר לנו, זו אולי הזדמנות טובה להכיר מקרוב, ליהנות ולחגוג את הצבעוניות הנפלאה שמקפיצה משמעותית את הבית, לצד ריהוטים שונים ומיוחדים, עם עיצובים בעלי טוויסט מיוחד, שתפקידם להעלות בנו חיוך קל ונעים.

"אחת הדרכים ליצור אווירה היא על ידי צבע", מסבירה מעצבת הפנים קרן גנס. "ולמרות זאת, אנחנו עדיין רחוקים שנות אור ממימוש אופטימלי של הצבע בבתים. הרוב הגדול בוחר לעבוד עם צבעים רק בחדרים סגורים וקטנים, כמו שירותי האורחים וחדרי הרחצה, כך שגם אם 'תטעו', זה ממש לא נורא".

עיצובים של קרן גנס (צילומים: אסף פינצ'וק)

לדבריה, "אף אחד לא לוקח סיכון בסלון, במטבח או בחדרי השינה, ואני אומרת – לכו אחרי החלומות, כשמדובר בצבע תמיד אפשר להתקדם ולשנות. כל עוד יש יד מכוונת, סיכויים גדולים שהצבע יכניס הרבה אור ושמחה לחיי המשפחה: זה ממש לא חשוב אם הבית שלכם יהיה הכי יפה בעולם, מה שבאמת חשוב הוא שהבית הזה, צבעוני ככל שיהיה, ישרת את המאווים שלכם ושיהיה לכם כיף ונעים לחיות בו. בלי יותר מידי חוכמות. עם זאת, אסור להיכנע לטרנדים, במקרה שלהם אני ממליצה בחום לא ללכת בגדול, תשתמשו בהם, בקטנה. מה שנכון לאתמול לא נכון למחר".

הילה הראלי, מעצבת הבית מבית OKNIN נתניה, מסבירה כי "בכל הקשור לריהוט, גם כאן אפשר להטמיע הרבה יצירתיות, סקרנות ותעוזה. רהיט שהוא מעט שונה בזכות צורה מיוחדת, חומר שונה, או צבע. גם השמרניים שבינינו יוכלו להכניס ולשלב את הצבעוניות השמחה בבית, על ידי עיצוב צבעוני ונועז בפינה פחות מרכזית בחלל, באמצעות מרבץ או LOVE SEAT, עם טקסטיל נועז וצבעוני, ושמירה על צבעוניות ניטראלית ביתר החללים. לא צריך להשתגע כדי להכניס צבע. מספיקה בחירה של חלל אחד, דומיננטי או לא, כדי לתרום לאווירה ולספק לבית ניחוח צבעוני ואופטימי".

סטודיו לאדריכלות ועיצוב אורלי סילבר (צלם: עודד סמדר, באדיבות גלריה OKNIN נתניה)
עיצוב של מירב ואייל שלום (צלם: אלעד גונן, באדיבות OKNIN)
עיצוב של דניאל מיכאלי (צלם: ליאור טייטלר, OKNIN)

מנהל אולם התצוגה של "אלפינה תאורה" בנתניה, מיכאל לסרי אומר כי "התאורה היא הממתק של החלל, בכוחה לעורר פלאים בבית. היא הדובדבן בזכות שפע רב של עיצובים יצירתיים, שבכוחם לספק לחלל תשומת לב מיוחדת. ישנם גופי תאורה עם עיצובים שיצאו מהקשרם, או בשפה הפורימית עיצובים שהתחפשו – גופי תאורה ש'התחפשו' לסביבונים, סלעים, כפתורים וכו', שיוצרים משב רוח שובב ושונה".

תאורה שהתחפשה לסלע על הקיר (צילומים: יח"צ, באדיבות אלפינה תאורה)
גת שהתחפש לסביבון (צילום: יח"צ)
באדיבות אלפינה תאורה (צילום: יח"צ)

ואילו אלה שלומוב, מומחית טקסטיל מ-ELLA DÉCOR, מסבירה כי שלל גוונים, דוגמאות גיאומטריות, פרחים, עיטורים, טקסטורות, בדים ועוד, מקפיצים את החלל. הקהל הישראלי  מקבל בזרועות פתוחות את העיצוב הצבעוני. עיצוב שמחיה את מרחבי המגורים ויוצר אטמוספירה דינמית ומהנה. עם מגע מודרני, המאפשר לכל אדם ליצור סביבה אישית המשקפת את הסגנון והייחודיות שלו".

עיצוב של דנה אוברזון (צלם: עודד סמדר, באדיבות ELLA DÉCOR)
עיצובים של גלית הירשפלד (צלמת: שירן כרמל, באדיבות ELLA DÉCOR)
עיצוב של אדריכל אושיר אסבן (צלם: סיון אסקין, ELLA DÉCOR)

לדבריה, "החוכמה בשימוש בעיצובים צבעוניים היא להגיע למצב שזה נראה מכוון ועם חוקים ברורים, ולא משהו כלאחר יד וללא מחשבה. החשיבות טמונה במינונים נכונים ושילוב של טקסטורות וצבעוניות הרמונית לחלל, זאת על מנת ליצור חלל מרתק ולא חלל מעייף, בזכות שילוב של כריות נוי, שפע טקסטיל עם טון על טון, וילונות נשפכים, ועוד".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

שיפוצניק נפל מגובה – ונפצע

פועל בן 38 נפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך עבודות שיפוצים בבית ברמת השרון. האיש פונה לאיכילוב במצב בינוני עם חבלה בגב.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬