דף הבית >

> כתבה

נדל״ן מניב במשרדים

פארק עתידים בדרך להתחדשות: בניין משרדים חדש – ושידרוג צירי גישה

הפארק הוותיק שכולל 11 בניינים עבור מקצועות חופשיים, הייטק, שירותי בריאות ומסעדות, עומד לגדול. בעיריית ת"א רואים בו מנוע להתחדשות עירונית, במינהלת שלו כבר עובדים על גיוס לקוחות חדשים

שיתוף‭:‬

אודי כרמלי מהנדס עירית תל אביב ואייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב קרדיט יחצ
אודי כרמלי מהנדס עירית תל אביב ואייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב קרדיט יחצ
אודי כרמלי מהנדס עירית תל אביב ואייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב קרדיט יחצ

פארק עתידים תל אביב נמצא בעיצומו של שינוי באופיו ובגודלו. עם קבלת היתר עבודות עפר, יחלו עבודות חפירה ודיפון לבניית המגדל חדש שיכלול משרדים, מלון עם לפחות 16 חדרים, אולם רב תכליתי עם 640 מקומות ישיבה,שטחי מסחר וחניות. מגדל זה יצטרף לכ-11 בניינים בשטח כולל של כ-150 אלף מ"ר, שמרכיבים את "פארק עתידים", בהם בניין כלל שגובהו מעל 40 קומות. הפארק כולל בין היתר מרפאות, משרדים של עובדי מקצועות חופשיים, משרדי טסלה בישראל, מעבדת החדשנות של רנו, משרדים של משרד הביטחון, בתי קפה ומסעדות.

בכנס נדל"ן מניב "מבט לעתיד בפארק עתידים" שהתקיים בשבוע שעבר, נחשפו תכניות הענק של הפארק, הצפי לבינוי בפארק ובסביבתו, התוכניות התחבורתיות ופיתוח השכונות מסביב – כל זאת כחלק מתוכנית האב לפארק שערכה עיריית תל אביב, הבעלים של פארק עתידים במשותף עם אוניברסיטת תל אביב.

בכנס הציג מהנדס עיריית תל אביב, אודי כרמלי את התוכנית להתחדשות הפארק, כחלק מהחזון למימוש הפוטנציאל שלו כמנוע להתחדשות עירונית. כרמלי נתן עדכון לעניין הרחבת השימושים בפארק עתידים, שיהיה מרחב מעורב שימושים לתעסוקה, יזמות, מסחר, שירותים, מלונאות, פנאי ובילוי. כרמלי הרחיב בנוגע למדיניות העירונית לגבי הפארק: "אנו עמלים על שיפור החיבור בין הפארק לבין הרקמה העירונית הסובבת אותו ולהפיכתו גם למוקד בילוי, תרבות ופנאי למגוון רחב של קהלי יעד".

הערך המוסף – קהילתיות

מנכ"ל פארק עתידים אייל גרין, הדגיש את הערך המוסף שמעניק הפארק לשוכריו: "הערך של פארק עסקים הוא הקהילתיות. חברות מעולמות תוכן מגוונים נמצאות יחד במתחם, שהוא לא רק מקום עבודה, כי אם סביבת עבודה המגלמת בתוכה, הן תועלות עסקיות משמעותיות לחברות עצמן והן פתרונות של שירותי מסחר, בילוי ועוד – וזהו ערך מוסף משמעותי".

גרין הסביר למתווכים שהשתתפו בכנס כי "החיבור עם תושבי השכונות (הפארק נמצא בסמיכות לשכונות רמת החייל ונווה שרת, כ"ז), הופך את הפארק לחלק אינטגרלי מהמרקם העירוני ואטרקטיבי מבחינה עסקית בעבור החברות ובעלי העסקים, שכן הם נחשפים לקהלים נוספים", והוסיף כי "במהלך השנה הנוכחית כל היוזמות והצעדים, שננקוט יהיו במטרה לשמור ולקדם את האינטרסים העסקיים של החברות הממוקמות בפארק, וכן על חוויית עבודה מושלמת לטובת העובדים הנמצאים כאן. במקביל, אנו נערכים לחברות מובילות נוספות, שיתפסו מקום במשרדי הפארק ולכניסת עסקים נוספים למתחם הקולינריה והלייף-סטייל המחודש שלנו 'שדרות עתידים'". לחדשות מרכז הבנייה נודע למשל כי רשת "הסטוק" צפויה לפתוח בקרוב סניף בפארק.

עודד צידון, מנכ"ל פורום יועצי נדלן, יו״ר לשכת המתווכים הארצית – החטיבה המסחרית, חיזק את דברי גרין, ואמר כי "כל החברות מחפשות כיום פתרונות אפקטיביים וזולים, שיתנו את מירב התועלת והאמצעים בחיסכון של כסף. אין ספק שבתל אביב והסביבה, פארק עתידים נותן את הפתרונות הטובים ביותר – סביבת עבודה חדשנית בסביבה פסטורלית עם כל הפסיליטיז במחירים של פחות מ-40% מיתר הלוקיישנים המסחריים בתל אביב, גם במחירי השכירות וגם בחניה, במתחם עם תשתיות מעולות שאפילו מתחזק שאטלים לעובדי הפארק מהרכבת. כל היתרונות הללו חשובים שבעתיים, בעיצומה של התקופה הכלכלית שאנחנו שרויים בה כעת".

מראשוני קונספו פארקי העסקים

עולם התעסוקה מתקיים ברובו בפארקי עסקים. פארק עתידים היה מחלוצי הקונספט בו נולדו מיזמי ענק, ואקזיטים בסדרי גודל בינלאומיים, ובו פועלות החברות המובילות בתחום הפיננסים, השירותים, הביוטק וההייטק. הפארק הוכיח שמתחם מניבים מהווה בית לנטוורקינג פעיל ולחוויית עובדים ומנהלים ומהווה צומת חשובה לעסקאות לשיתופי פעולה ולחדשנות פורצת דרך. בעתיד הקרוב ישודרגו צירי התנועה המובילים לפארק, לרבות תחנת רכבת קלה סמוכה ומגוון האפשרויות להגעה נוחה הקיימות כאן ממילא, יחזקו את המתחם כמוקד משיכה גם לחברות בינלאומיות וגם לישראליות המבקשות לנעוץ יתד בצנטרום העסקי של צפון העיר. מאז הקמתו, הוקף המתחם בפרויקטים של התחדשות עירונית ובכך הפכה קריית עתידים לחלק ממרקם עירוני מעורב שימושים שמחייב שדרוג וצמיחה במושגים של טכנולוגיה ותיכנון תואם צרכים.

פארק העסקים בריאד Diplomatic Quarter by Gensler ME

פארקי עסקים הם עתיד הנדל"ן המניב לא רק בעולם המערבי. מזה כשנתיים מתקדם בצעדי ענק פארק העסקים הגדול ביותר במזרח התיכון: Diplomatic Quarter בתכנון משרד גנסלר ME. פארק עסקים שנהנה משפע של מרחבים המאפשרים תכנון של בניינים נמוכים על שטח תכסית גדול. באופן טבעי, פארקי עסקים בישראל ידרשו לכלול בניינים נמוכים לצד מגדלים ומבנים תת קרקעיים לטובת מר"לוגים ודאטה סנטרים אך מבחינת הפרוגראמה של המתחמים ואיפיון צרכי לקוח הקצה צפוי דמיון רב בין כל הפארקים ברחבי הגלובוס נוכח היותם משכנם של חברות בינלאומיות לצד חברות מקומיות.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רשת SCOOP פותחת סניף בנהריה

למרות המצב הביטחוני בצפון, SCOOP פותחת סניף דגל בשטח 170 מ"ר בקניון ארנה שבנהריה בהשקעה של כמיליון ששקל. זהו סניף שני של הרשת בנהריה.

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬