דף הבית >

> כתבה

בנייה והנדסה

קלה לתפעול, חסכנית במקום: על מערכת האוורור הסמויה של תעשיות בית-אל

כדי לקבל טופס איכלוס, חובה להתקין במרחבים מוגנים מערכות אוורור וסינון אוויר. חברת תעשיות בית-אל יצרה את המערכת הקלה והנוחה ביותר לתפעול, המיועדת לנדל"ן המסחרי

שיתוף‭:‬

תעשיות בית אל מערכת אוורור אחודה2
תעשיות בית אל מערכת אוורור אחודה2
תעשיות בית אל מערכת אוורור אחודה2

מלחמת חרבות ברזל הציפה על פני השטח את החשיבות שבמערכות אוורור וסינון אוויר במרחבים המוגנים. האפשרות לפתיחתה של זירה צפונית משמעותית יותר שעלולה להכניס את הציבור לשעות ארוכות ואף ימים למרחב המוגן, אף מחדדת עוד יותר את הצורך הזה.

החל משנת 2009, חובה להתקין מערכות אוורור וסינון במרחבים המוגנים, וזאת לאחר שהתבררה היעילות שלהן בהבטחת מיגון יעיל לאזרחים ובאפשרות לשהייה ממושכת במקלטים בעת חירום, גם בתנאים של הפסקות חשמל שצפויות להתרחש. המשמעות היא כי ברשות ציבור גדול מאוד הנאמד בכחמישה מיליון איש, כבר יש מאות אלפי מערכות. הן שייכות למשפחות, למוסדות ציבור, לרשויות, לחברות ולאירגונים.

עם זאת, המודעות הציבורית להפעלת מערכות האוורור נמוכה וקיים חוסר הבנה בנוגע לתפקידן הקריטי, כך שהדבר עלול להוביל לחוסר שימוש בהן כפי שכבר קרה, ולסכנת חיים. ומדוע סכנת חיים? שהייה ממושכת בחדר סגור ללא הכנסת אוויר, מובילה לירידה בריכוז החמצן ולעליה בסיכון לחנק בשל הרעלת פחמן חד-חמצני. מאידך, מערכות אוורור מאפשרות החלפה של האוויר במרחב הסגור ובשהיה ממושכת, גם מבלי לפתוח חלון או דלת לטובת אוורור – בדיוק לשם כך הן נועדו.

חשיבות האוורור בקניון ובמשרד

החשיבות גדולה גם עבור הנדל"ן המסחרי, בו שוהים עובדים ועוברי אורח רבים בשעות היום והלילה. כשמגיעים לבנות מתחם מסחרי גדול, יש צורך בתכנון קפדני תוך התחשבות בכל היבטי הבטיחות, ובפרט במצבי חירום. מערכות אוורור וסינון אוויר הן נדבך חיוני ונדרש לטופס איכלוס במיגון המרחבים המוגנים, ובחירה נכונה שלהן מאפשרות לבעלי הנכס להבטיח את ביטחון הדיירים והעובדים בחירום, ואת ניצול השטחים והקירות הפנויים בשגרה.

אך יותר מכך, הימצאותן של מערכות אוורור וסינון אוויר בנכסים השונים של חברות וארגונים, תאפשר קיומה של רציפות תפקודית בעת חירום, כך שהעובדים ירגישו בטוחים להגיע לעבודה בחירום בשל ההגנה לה יזכו. הדבר משדרג את חוסן התושבים ובכך גם משפר את יכולת התפקוד של הרשויות המקומיות.

בתעשיות בית-אל בזכרון יעקב מייצרים את מערכת האוורור וסינון האוויר החדשנית ביותר בשוק – המערכת הסמויה – המציעה פתרון אחוד ומתקדם עבור המרחבים המוגנים. מדובר על מערכת סמויה – מערכת אוורור וסינון אוויר אחודה, עם מפוח, מסנן והפעלה ידנית כיחידה אחת מובנית.

הרצפה והקירות פנויים. המערכת הסמויה האחודה

למערכת יתרונות רבים:

-ניצול מיטבי של מקום: המערכת אחודה ומשלבת את כל רכיבי האוורור והסינון ביחידה אחת קומפקטית ומעוצבת, אותה מרכיבים בגובה מסוים על הקיר, כך שהיא חוסכת מקום במרחב המוגן, שטח שיכול לשמש למטרות אחרות כגון אחסון או כל שימוש אחר. ניצול מיטבי של השטח במרחב המוגן, תורם כמובן לחיסכון משמעותי בעלויות, הן בעת בניית הנכס והן לאורך זמן.

-טכנולוגיה פורצת דרך: המערכת משלבת טכנולוגיות חדשניות המאפשרות מעבר מידי למצב סינון באמצעות משיכת ידית בלבד.

-כשירות גבוהה: באמצעות חדשנות טכנולוגית, המערכת קלה להפעלה ומאפשרת תפעול יעיל ונוח גם במצבי חירום קשים, למשל בהפסקות חשמל.

-תחזוקה קלה: המערכת פשוטה לתפעול ולתחזוקה ומאפשרת לחסוך זמן ועלויות. "תעשיות בית-אל" מבצעת "אחזקה במקום", דהיינו בדיקת משקלה של המערכת מבלי לפרק אותה ותוך שמירה על שלמות החלל והתקרה.

-עיצוב: מערכת האוורור וסינון האוויר של "תעשיות בית-אל" היא לא רק חדשנית ויעילה, אלא גם מעוצבת בצורה אסתטית ונעימה לעין. העיצוב המודרני משתלב בצורה מושלמת עם כל חלל, ומעניק למרחב המוגן מראה יוקרתי ומסוגנן. יש לזכור שהמרחב המוגן הוא מקום שבו אנשים עשויים לשהות זמן ממושך במצבי חירום. עיצוב נעים ותחושת מרחב פתוחה, עשויים בהחלט לתרום לתחושת הביטחון והרוגע של השוהים במרחב.

-מוכנות לאיום אב"כ: בעימות הנוכחי הפעלת המערכת מתבצעת במצב אוורור, היא שומרת על כשירות המערכות ואינה פוגעת בהן. ואולם אין לדעת מה צופן לנו העתיד, ולכן למערכת גם מצב סינון (עם חיבור המסנן) שנועד רק כלפי איום בלתי קונבנציונאלי (אב"כ), חיבור זה יתבצע לפי הוראה של גורם מוסמך.

תעשיות בית-אל זכרון יעקב – חברה כחול-לבן עם מוניטין בינלאומי

חברת תעשיות בית-אל שהוקמה לפני שנים רבות בזכרון יעקב, דוגלת במצוינות כחול-לבן. החברה מתכננת מערכות אוורור וסינון אוויר, מייצרת ומתקינה אותן. המפעל מבוסס על מסורת אירופאית של ייצור איכותי ללא פשרות בהובלת מומחים בתחומי האלקטרו-מכניקה, שהתמחו במיטב החברות בעולם. שילוב של תכנון קפדני, חדשנות, יכולת טכנולוגית גבוהה, אמינות המוצרים ומצוינות בשירות הלקוחות.

לחברה מגוון מערכות המספקות פתרון מיגון קבוצתי מיטבי לשוהים במרחבים המוגנים ובמקלטים האטומים. המערכות השונות מותקנות בכל סוגי המרחבים המוגנים – החל בממ"דים, עבור בממ"מים (מרחב מוגן מוסדי) ועד מקלטים.

תעשיות בית-אל מייצאת את מוצריה ומספקת  אותם למספר רב של מדינות בעולם, הן לסקטור הצבאי והן לסקטור האזרחי, ומהווה מרכז ידע עולמי בתחום. החברה היא ספקית מובילה של צה”ל וצבאות נאט”ו בתחום המיגון הקבוצתי ובסינון אוויר.

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬