דף הבית >

> כתבה

התחדשות עירונית

השדרוג של נוי בר משיח דותן: מונתה למנכ"לית אלמוגים התחדשות עירונית

דותן שהצטרפה לאלמוגים לפני כארבע שנים והקימה את מחלקת ההתחדשות, תמלא את תפקיד בחברת הבת שהוקמה כעת. צבר הדירות של אלמוגים בהתחדשות עירונית עומד על 4,700 יח"ד

שיתוף‭:‬

נוי דותן (צילום: לילך רז)
נוי דותן (צילום: לילך רז)
נוי דותן (צילום: לילך רז)
נוי דותן (צילום: לילך רז)
נוי דותן (צילום: לילך רז)
נוי דותן (צילום: לילך רז)

חברת אלמוגים הוציאה לפועל מהלך למיסוד תחום ההתחדשות העירונית תחת חברת בת בשם "אלמוגים התחדשות עירונית", בראשה תעמוד נוי בר משיח דותן בתפקיד מנכ"ל.

עד כה שימשה דותן, בת 32, כסמנכ"לית הפיתוח העסקי וההתחדשות העירונית באלמוגים. היא רואת חשבון בהשכלה, ועבדה במחלקת הנדל"ן של פירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג, עד שהצטרפה לפני כארבע שנים לאלמוגים, החברה שאביה עמי בר משיח הקים לפני כמעט 40 שנה יחד עם מריו זוזל. באלמוגים הקימה דותן את המחלקה להתחדשות עירונית.

לאלמוגים יש בסך הכל כ-4,700 יחידיות דיור בתחום ההתחדשות העירונית, בין היתר ארבעה פרויקטים בתל אביב (מעפילי אגוז, תקוע, קריית שלום, יד אליהו), ארבעה פרויקטים בבת ים, וגם ביבנה, רמת גן, רעננה, וגם בצפון, שם נולדה החברה, עם שני פרויקטים בחיפה, ופרויקטים בנשר ואור עקיבא. רק בחודשים האחרונים זכתה החברה בשלושה מכרזי יזמים חדשים באזורי ביקוש.

בריאיון שהעניקה לאתר חדשות מרכז הבנייה הישראלי לפני כחודשיים, כששוק הנדל"ן התחיל להראות סימני התאוששות, אמרה בר משיח דותן, "השוק מתעורר, יש לידים מהירים, אבל יש גם לידים של שנה וחצי – מתחמים טובים ואיכותיים שלוקח להם זמן להבשיל. עכשיו יש המון לידים והמון עסקאות פוטנציאליות. אנחנו בודקים כמה עסקאות אופציונליות ביום. אנשים מתקשרים".

-תסביר לי מה השינוי בין מה שהיה לבין מה שיהיה?

"מיסדנו את מה שהיה. בפועל ניהלתי את כל נושא ההתחדשות, ואמשיך לעשות זאת".

-אבל זו גם הצהרה כלפי השוק, שאתם מקימים חברת התחדשות

"זה באמת אומר משהו – שאנחנו עושים התחדשות. אנחנו שמים משקל רב יותר על מנוע הצמיחה הזה. זו אמירה של אלמוגים שרואה לאן השוק הולך ומתפתח, אחרי שכבר זיהתה את הכיוון הזה לפני כמה שנים".

אלמוגים צמחה מהצפון, ומאז התפתחה ללב אזורי הביקוש – תל אביב, הרצליה ורעננה, אבל לא רק: "אני מאד מאמינה מאד בחיפה, בנשר. יש המון ערים שדוחפות את ההתחדשות העירונית קדימה. כיף לעבוד שם, ואנחנו רוצים להמשיך להיות חלק מזה".

-את אישה, צעירה. שוק הבנייה לא בדיוק בכיוון הזה. גם כאן יש הצהרה?

"אם אני נותנת תקווה ואופק לנשים צעירות – אז הצלחתי. יש הרבה מאד שמסוגלות ויודעות את זה. אנחנו חברה עם הרבה נשים בצמרת – יש לנו  מנכ"לית, משנה למנכ"ל, יועצת משפטית. זו אמור לעודד נשים – בעיקר צעירות.

"תחום ההתחדשות העירונית זה תחום שצריך הרבה אנרגיות, המון שעות עבודה. זה תחום של צעירים. חברה שתזהה את זה, תיתן להם את ההזדמנות ותשים צעירים בתפקידים בכירים, רק תזכה מזה. גם אצלנו יש צוות צעיר ומבטיח, והנה – אנחנו מוכיחים את עצמנו".

כאמור, היא צעירה (32), נשואה פלוס 1, (32, נשואה פלוס 1), בוגרת BA במנהל עסקים וחשבונאות במרכז הבינתחומי בהרצליה. מתחביבה – טיולים, טיפוס, גלישת גלים וגלישת סנובורד. "מנכ"לים שנמשכים לעולם האקסטרים – זו תכונה טובה".

> הצג תגובות

< הסתר תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שאולי יעניינו אותך

מבזקים

רוצים להפעיל חניון ל-53 מכוניות?

רמ"י ועמידר מוציאות למכרז שני דונם ברחוב שיבת ציון 4 בחיפה, עבור שימוש לחניון ל-53 מכוניות. מחיר המינימום: 9,965 ש' לחודש + מע"מ בהסכם לשנה.

שיפוצניק נפל מגובה – ונפצע

פועל בן 38 נפל מגובה של כשלושה מטרים במהלך עבודות שיפוצים בבית ברמת השרון. האיש פונה לאיכילוב במצב בינוני עם חבלה בגב.

הצטרפו לניוזלטר של נדל"ן ניוז

וקבלו עדכונים שוטפים על כל מה שחם בעולם הנדל"ן ישירות למייל שלכם

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

תיאור‭ ‬התפקיד‭:‬ לחברת‭ ‬בנייה‭ ‬יזמית‭ ‬ומבצעת‭ ‬מהמובילות‭ ‬במשק‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מהנדס‭ /‬ת‭ ‬ביצוע‭ ‬בעל‭ /‬ת‭ ‬ניסיון‭ ‬בתחום‭. דרישות‭ ‬התפקיד‭: ‬ ‮- רישיון‭ ‬מהנדס‭ ‬ביצוע‭ / ‬בניין‭

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬

דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬

לחברה‭ ‬יזמית‭ ‬בתחום‭ ‬הנדל‭"‬ן‭ ‬דרוש‭/‬ה‭ ‬מנהל‭/‬ת‭ ‬פיתוח‭ ‬עסקי‭ ‬בעל‭ ‬התפקיד‭ ‬יוביל‭ ‬את‭ ‬הפיתוח‭ ‬העסקי‭, ‬שווק‭ ‬ומכירה‭, ‬וניהול‭ ‬כלכלי‭ ‬של‭ ‬כלל‭ ‬תהליכי‭ ‬היזום‭ ‬בחברה‭…‬